نشست خبری پرسپولیس - پیکان

گل‌محمدی: بازی حساسی را بردیم/ حسینی: مقابل پرسپولیس گل بد بخورید، بد تنبیه می شوید

سرمربی تیم پرسپولیس تهران اظهار کرد که بازی حساشی را مقابل پیکان پیروز شده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آخرین بازی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم پرسپولیس تهران در حالی که از دقیقه 31 نیمه اول با اخراج امید عالیشاه ده نفره شده بود، در پایان با حساب 2 بر صفر حریف خود پیکان تهران را شکست داد تا به 4 امتیازی استقلال در صدر جدول برسد.

گل محمدی: بازی مهمی را بردیم

 یحیی گل‌محمدی بعد از این دیدار اظهار کرد: برد ارزشمندی بود. با توجه به این که مقابل یک تیم جوان و باانگیزه و با تاکتیک خوب بازی می‌کردیم، توانستیم موفق و پیروز شویم. با وجود این که در دقیقه ۳۰، با اخراج عالیشاه ۱۰ نفره شدیم، توانستیم برنده شویم. ما توانستیم هم گل بزنیم و هم خوب دفاع کنیم. این بازی و برد را مدیون هواداران خوبمان که حمایت خوبی از ما کردند و همچنین بازیکنان با شرف پرسپولیس هستیم. فشار زیادی روی بازیکنانمان بود. آن‌ها تمرینات فشرده‌ای در سه هفته گذشته داشتند. با توجه به این که بازی استقلال هم امتیاز از دست داد، این برد کمک زیادی به ما می‌کند که ادامه راه را باانگیزه ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره صحنه اخراج عالیشاه هم گفت: من از آن بالا (سکوی ورزشگاه) ندیدم ولی آن چیزی که بچه‌ها گفتند، پای عایشاه به شکم حریف برخورد کرد. فکر می‌کنم تصمیم داور درست بود. در نگاه اول این تصمیم سخت بود اما با توجه به تصاویری که بچه‌ها دیدند، این تصمیم درست بود.

گل‌محمدی درباره ادامه رقابت‌ میان استقلال و پرسپولیس برای گرفتن قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر گفت: این رقابت ادامه دارد و با هر امتیاز از دست دادن تیم رقیب و امتیاز گرفتن ما، حساسیت کار بیشتر می‌شود.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدن بازی از روی سکوها گفت: خیلی سخت است. (گل‌محمدی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از نشستن روی نیمکت در این بازی محروم بود.)

او درباره وضعیت میزبانی بازی تیمش مقابل سپاهان گفت: هنوز مشخص نشده است.

حمید مطهری، مربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی فوق‌العاده پویایی بود. در ۳۲ دقیقه اول قبل از اخراج امید عالیشاه یک فوتبال رو به جلو، استفاده از نیم‌فضاها و کارهای ترکیبی از کناره‌ها به نمایش گذاشتیم و از همین طریق به گل رسیدیم. دفاع خوب و فشرده تیم پیکان که قبل از بازی هم به آن اشاره کردم، جزو خصوصیات خوب این تیم است. ما این خصوصیت را شکستیم و به آن‌ها ضربه زدیم. فوتبال شادابی به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه آن اتفاق در دقیقه ۳۲ افتاد و روند کاری ما را تغییر داد. بازیکنان فوق‌العاده در کارهای دفاعی ظاهر شدند. ما آرایش تیممان را باتوجه به فرم بازی پیکان و اضافه کردن نفرات بلند قامت، تغییر دادیم. سه امتیاز حساسی کسب کردیم. این بازی استارت ۶ بازی بود. رقابت ادامه دارد و باید تلاش کنیم. امیدوارم مدیریت باشگاه هم تیم را حمایت کند تا این بازیکنان در ادامه راه باانگیزه باشند.

حسینی: مقابل پرسپولیس گل بد بخورید بد تنبیه می شوید

مجتبی حسینی در نشست خبری دیدار پرسپولیس - پیکان که به شکست 2 بر صفر خودروسازان انجامید، اظهار داشت: در این زمین و ورزشگاه مقابل پرسپولیس گل بدی بخورید، بد تنبیه می‌شوید. با وجود آنالیز روی تیم خوب پرسپولیس، می‌دانستیم آنها روی پاس‌های ترکیبی خطرساز می‌شوند و روی این موضوع کار کرده بودیم، ولی متأسفانه بازیکن سمت چپ ما غافلگیر شد و گل خوردیم. با اخراج بازیکن پرسپولیس، آنها عقب رفتند تا بازی را ببندند. در شروع نیمه دوم، مطمئن بودم خطای بازیکن ما روی بازیکن پرسپولیس خطا نبود، ولی داور خطا گرفت و گل دوم را خوردیم. دوباره روی ضربه ایستگاهی بازیکنان ما اهمال کاری کردند و گل بدی خوردیم. بازیکنان پرسپولیس با دفاع منطقی خواستند فضاها را بگیرند. جریان بازی به شکلی رفت که با گل اول برنامه‌های‌مان به‌هم خورد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه تیمش با وجود اینکه در دو دیدار اخیر مقابل استقلال و پرسپولیس بیش از 60 دقیقه یک یار بیشتر از حریفانش داشت، ولی موفق به گلزنی نشدند، گفت: انتظارات از تیم ما بالا رفته است. همین که مقابل این تیم‌ها می‌توانید یک یار کم کنید، یعنی قوی کار کرده‌اید. بازیکنان آنها به دلیل فشار ما مرتکب خطا شده‌اند. بزرگ‌ترین عامل شکست ما در بازی امشب گل اول بود. می‌دانستیم پرسپولیس با توجه به نتیجه‌ای که در اصفهان رقم خورد می‌خواهد از 20 دقیقه اول بازی شروع کوبنده‌ای داشته باشد. تمام برنامه ما این بود که 30 دقیقه اول را رد کنیم که متأسفانه گل خوردیم.

دیدگاه تان را بنویسید