دشمنی بین دو تیم همشهری؛ اتلتیکو برای رئال تونل افتخار نمی زند!

اعضای تیم اتلتیکومادرید تصمیم گرفتند که قبل از دیدار آتی این تیم برابر رئال مادرید تونل افتخار نزنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئال مادرید قهرمان لالیگا در فصل جاری شده است. "لوس بلانکوس" همانطور که انتظار می رفت با شکست ۴ بر صفر اسپانیول کار خود را انجام داد و سی و پنجمین قهرمانی خود در لالیگا را به دست آورد. هواداران مادرید در سانتیاگو برنابئو جشن گرفتند.

هواداران رئال به بازی بعدی خود در لیگ مقابل اتلتیکو مادرید فکر می کنند. انتظار می رفت که شاگردان سیمئونه پس از قهرمانی رئال مادرید در لیگ طبق یک سنت دیرینه برای تیم رقیب، تونل افتخار بزنند ولی آنطور که مشخص شده امسال چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

رسانه های اسپانیایی خبر دادند که اعضای تیم اتلتیکو به هیچ وجه حاضر به انجام این کار نیستند و قصد ندارند به نشانه احترام به تیم حریف برای بازیکنان رئال تونل افتخار بزنند.

نباید فراموش کرد که زیدان زمانی که سرمربی رئال مادرید بود هنگام قهرمانی بارسلونا در فصل ۱۸-۲۰۱۷ لالیگا نیز همین کار را کرد و از اجرای تونل افتخار برای تیم رقیب خودداری کرد. 

رئال مادرید با این نتیجه ۸۱ امتیازی شد و چهار هفته مانده به پایان لالیگا، قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها را مسجل کرد. اسپانیول هم با ۳۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

رئال فرصت دارد که در ادامه روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کند. این تیم باید در هفته جاری شکست دیدار رفت برابر منچسترسیتی را در نیمه نهایی این رقابت‌ها جبران کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید