هیچ تیمی از دست طارمی در امان نیست!

یک نمایش عالی دیگر از ستاره ایرانی پورتو، این تیم را در آستانه قهرمانی در لیگ برتر پرتغال قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهدی طارمی پس از آنکه در مسابقه هفته سی‌اُم لیگ برتر پرتغال یک بازی فوق‌العاده مقابل پورتیموننزه انجام داد و در جریان پیروزی هفت بر صفر تیمش توانست سه بار دروازه سید پیام نیازمند را باز کند و یک پاس گل بدهد، در دو دیدار اخیرشان در لیگ و جام حذفی نتوانسته بود این کار را انجام بدهد تا اینکه شنبه شب دوباره پای او به گلزنی باز شد.

ستاره ایرانی پورتو که مقابل تمام تیم‌های پرتغالی آمار گلزنی خوبی دارد یا در گل‌های تیمش تاثیرگذار بود، در دو تقابل اخیرشان برابر تیم ویزلا نتوانسته بود کار خاصی انجام بدهد، اما در بازی این هفته جبران کرد و با یک نمایش فوق‌العاده، بیشترین نقش را در پیروزی پُر گل تیمش ایفا کرد و پورتو را در آستانه قهرمانی قرار داد.

تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را مثل همیشه در خط حمله داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در چارچوب مسابقات هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف ویزلا رده چهاردهمی رفت که پیروزی در این دیدار می‌توانست قهرمانی آنها را تقریبا قطعی کند که همین مسئله انگیزه ستاره ایرانی پورتو را بیش از پیش بالا برده بود.

پورتو پس از حملات پیاپی در دقیقه ۲۱ توسط اوانیلسون، زوج مهدی طارمی در خط حمله پیش افتاد و راحت‌تر از قبل بازی را در دست گرفت که هفت دقیقه پس از این اتفاق، ستاره ایرانی این تیم خوش درخشید و گل دوم تیمش را به همراه آورد.

مهدی طارمی که در تلاش برای طلسم‌شکنی مقابل ویزلا و باز کردن دروازه این تیم بود، در دقیقه ۲۶ با تیزهوشی خود و یک ضربه نوک پا به توپ شرایطی رقم زد که مدافع حریف مجبور به انجام خطا روی او شود و داور مسابقه هم پس از بازبینی ویدئویی، نقطه پنالتی را به سود تیم پورتو نشان داد.

ملی‌پوش ایرانی پورتو که چهار هفته قبل در دیدار مقابل ویتوریا گیمارش یک پنالتی هدر داده و یک پنالتی را تبدیل به گل کرده بود، در بازی این هفته برابر ویزلا با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه چسباند تا اختلاف را به دو گل برساند

در ادامه، بازی طوری پیش رفت که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود پورتو رو به اتمام بود، اما بازهم فرصت‌طلبی مهدی طارمی کاری کرد تا دروازه ویزلا برای چهارمین بار باز شود و این مهاجم با این گل پیروزی تیمش را قطعی کند.

ستاره ایرانی پورتو شوت زمینی فرانچسکو کونسیسائو تعویضی را در محوطه ۶ قدم و در میانه راه با ضربه پای چپ زد که دروازه‌بان ویزلا سراسیمه توپ را برگشت داد، اما در ریباند مهدی طارمی با یک ضربه نمایشی استثنایی با باز کردن بیش از اندازه پای خود توپ را وارد دروازه کرد و چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند.

پورتو در نهایت موفق شد به پیروزی ۴ بر ۲ خانگی مقابل ویزلا دست پیدا کند، ۸۵ امتیازی شود و با توجه به اینکه فقط دو بازی تا پایان فصل دارد و همچنین فاصله ۹ امتیازی با اسپورتینگ لیسبون و اختلاف گل بالا نسبت به این تیم که یک بازی کمتر نسبت به آنها انجام داده، قهرمانی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر پرتغال را تقریبا قطعی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید