نتایج فوتبال باشگاهی در اروپا| رئال قهرمان لالیگا شد/ هتریک هالند در روز شکست دورتموند و بایرن + عکس

مسابقات باشگاهی فوتبال اروپا در حساس ترین روزهای خود دنبال می شود و تیم های مدعی آخرین قدم ها برای قهرمانی را بر می دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مسابقات باشگاهی فوتبال امشب در کشورهای مختلف اروپا دنبال می شود که نتایج مهم ترین بازی ها به این شرح است:

برد مهم لیورپول مقابل نیوکاسل/ پسران پپ صدرنشین ماندند

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در سنت‌جیمزپارک به مصاف نیوکاسل رفت و در یک دیدار سخت به برتری یک بر صفر رسید. تک گل شاگردان کلوپ را نبی کیتا 19 به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رساند تا 3 امتیاز بسیار مهم برای قهرمانی بدست آید. لیورپول با این برد 82 امتیازی شد.

منچسترسیتی نیز با پیروزی ۴ بر صفر مقابل لیدزیونایتد با ۸۳ امتیاز در صدرجدول باقی ماند. 

آتش‌بازی در خانه؛ بغض پارتنوپی ترکید

در نخستین روز از هفته سی‌و‌پنجم رقابت‌های سری A‌ ایتالیا، امروز (شنبه) دو بازی همزمان از ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها ناپولی رده سومی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل با نتیجه 6 بر یک بر میهمان خود ساسولو غلبه کرد. کالیدو کولیبالی در دقیقه 7، ویکتور اوسیمهن در دقیقه 15، ایروینگ لوسانو در دقیقه 19، دریس مرتنس در دقایق 21 و 54 و امیر رحمانی در دقیقه 80 گل‌های تیم لوچانو اسپالتی را به ثمر رساندند. ماکسیم لوپس نیز در دقیقه 87 تنها گل ساسولو را زد. ناپولی با این نتیجه ضمن کسب بیست‌و‌یکمین پیروزی‌اش در این فصل، با 70 امتیاز جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کرد و فاصله‌اش را با میلان صدرنشین به 4 امتیاز کاهش داد. ساسولو هم که برای سیزدهمین بار در این فصل متحمل شکست شد، با 46 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

عجب بازگشت‌هایی؛ هت‌تریک بچه‌غول هم برای فرار از شکست کافی نبود

دورتموند و بوخوم در چارچوب بازی های هفته 32 فصل 22-2021 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که دورتموند با وجود دریافت دو گل در ده دقیقه ابتدایی بازی، به لطف هت تریک ارلینگ هالند موفق به کامبک زدن شد اما در ادامه با دریافت دو گل، تن به شکست با نتیجه 4-3 داد. بوخوم در این فصل بوندسلیگا تیم های بزرگ را اذیت کرده و موفق به کسب پیروزی مقابل بایرن مونیخ و تساوی مقابل دورتموند در بازی رفت شده بود. گلزنان دورتموند ارلینگ هالند 18′ (پنالتی)، 30′ (پنالتی) و62′ و گلزنان بوخوم سباستین پولتر 3’، گریت هولتمان 8’،یورگن لوکادیا 81’، میلوش پانتوویچ 85′ (پنالتی) بودند.

قهرمان انگیزه ندارد

در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان، بایرن‌مونیخ که مهمان ماینتس بود با نتیجه ۳-۱ شکست خورد. شاگردان ناگلزمن فقط یک مرتبه توسط لواندوفسکی در دقیقه ۳۳ به گل رسیدند، اما در دقایق ۱۸، ۲۷ و ۵۷ ماینتس توسط بورکات، نیاکاته و باریرو به گل رسید. بایرن‌مونیخ که دهمین قهرمانی متوالی‌اش را مسجل کرده ۷۵ امتیازی باقی ماند، در حالی که ماینتس ۴۲ امتیازی در رده نهم قرار دارد.

رئال قهرمان لالیگا شد

در هفته سی و چهارم لالیگا، رئال مادرید در خانه پذیرای اسپانیول بود که با 4 گل حریف کاتلانی خود را شکست داد و به سی و پنجمین قهرمانی خود در تاریخ لیگ دست یافت.

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی به این موفقیت دست یافتند که هنوز چهار هفته دیگر به اتمام لالیگا باقی مانده و از این پس تیم های رقیب باید برای رئال مادرید تونل افتخار بزنند که مهم ترین آن بازی هفته آینده با اتلتیکو مادرید خواهد بود که رقیب سنتی این تیم محسوب می شود.

کارلو آنچلوتی به این ترتیب تبدیل به تنها مربی ای شد که در پنج لیگ معتبر جهان (انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه) موفق به قهرمانی در لیگ شده است.

نیمه نخست نیمه هنرنمایی رودریگوی جوان بود. این وینگر برزیلی در دقایق ۳۳ و ۴۳ برای کهکشانی‌ها گل زد. دقیقه ۵۵ ضدحمله‌ای سریع با گلزنی آسنسیو همراه شد. دقیقه ۷۱ ایسکو هم گل زد که البته VAR آن را مردود اعلام کرد. با این حال گل چهارم را بنزما که به‌عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود، در دقیقه ۸۱ به ثمر رساند.

تصاویر بازی رئال مادرید و اسپانیول

رئال مادرید

رئال مادرید

رئال مادرید

رئال مادرید

رئال مادرید

رئال مادرید

رئال مادرید

 

تصاویر بازی لیورپول و نیوکاسل

لیورپول نیوکاسل محمد صلاح

لیورپول نیوکاسل تیاگو

لیورپول نیوکاسل آلیسون

لیورپول نیوکاسل محمد صلاح

لیورپول نیوکاسل آلیسون

دیدگاه تان را بنویسید