رئیس جمهور برای کمک به تیم ملی به وزیر ورزش دستور داد

وزیر ورزش و جوانان می گوید رئیس جمهور به او دستور داد برای حضور موفق ایران در جام جهانی، حمایت های لازم از تیم ملی انجام شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شب گذشته سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در ضیافت افطاری پذیرای ورزشکاران، مربیان و مدیران بود که در بخشی از این دیدار، میرشاد ماجدی با تشریح وضعیت تیم ملی خواستار کمک رئیسی به تیم ملی شد تا در جام جهانی مشکلی نداشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان که در این دیدار حاضر بود، اعلام کرد رئیس جمهور به او دستور داده که هر نوع حمایتی لازم از تیم ملی تا جام جهانی را انجام دهد.

حمید سجادی در حاشیه حضورش در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی درباره اینکه ظاهرا رئیس جمهور برای رفع مشکلات مالی فدراسیون فوتبال هم قول مساعدی داده است، گفت: فرمودند همه نوع حمایت‌ها را انجام بدهید. خودش هم به من دستور داد هر نوع حمایتی لازم است انجام بدهید تا تیم ملی در جام جهانی موفق باشد. بازی باکیفیتی داشته باشد و مردم با دیدن بازی‌های تیم ملی لذت ببرند.

سجادی درمورد جلسه  و ضیافت روز گذشته اهالی ورزش با رئیس جمهور، خاطرنشان کرد:‌ رئیسی علاقه مند بود با اقشار، طیف‌ها و صنوف مختلف در ماه مبارک رمضان جلسه افطاری داشته باشد. قسمت شد با منتخبی از جامعه ورزش، پیشکسوتان و دست‌اندرکاران در خدمت او باشیم. 14-13 نفر از عزیزان خیلی راحت و دلی آنچه مدنظرشان بود با رئیس جمهور در میان گذاشتند. برخی پیشکسوتان هم صحبت و تجارب خود را عنوان کردند. من هم در حد 6-5 دقیقه گزارش مختصری تقدیم کردم. سخنرانی پایانی و جمع‌بندی را هم در محضر رئیس جمهور داشتیم.

سجادی درباره آخرین وضعیت بودجه فدراسیون کشتی پاسخ داد: با دبیر جلسه می‌گذاریم. اولین فدراسیونی که قرار است درباره بودجه اش جلسه بگذاریم، کشتی است. باید بنشینیم و برنامه ریزی کنیم تا بودجه را مطابق آنچه تا پایان سال نیاز دارند، ببندیم.

دیدگاه تان را بنویسید