رئیس جمهور مشکلات شاگردان اسکوچیچ را حل می کند؟

رئیس جمهور در ضیافت افطاری با ورزشکاران، به میرشاد ماجدی قول داد که تا جام جهانی از تیم ملی ایران حمایت‌های لازم را انجام دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از گزارش میرشاد ماجدی از محدودیت ها و مشکلات موجود در راه آماده سازی تیم ملی ایران، رئیس قول داد برای آماده‌سازی این تیم و حضور در جام‌جهانی حمایت ویژه‌ای از این فدراسیون داشته باشد.

مهر نوشت: در ضیافت افطاری که جمعه شب بین اهالی ورزش و رئیس جمهور برگزار شد، میرشاد ماجدی فرصت پیدا کرد دقایقی با آیت الله رئیسی پیرامون آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در جام جهانی صحبت کند.

سرپرست فدراسیون فوتبال که پیراهن شماره ۸ تیم ملی را به رئیس جمهور اهدا کرد با اشاره به اهمیت حضور پرقدرت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از وی خواست تا در راه آماده سازی تیم ملی به فدراسیون کمک کنند.

در این گفتگوی خصوصی و کوتاه رئیس جمهور به سرپرست فدراسیون فوتبال قول داد کمک‌های ویژه ای به این فدراسیون برای آماده سازی تیم ملی داشته باشد تا این تیم بتواند در رقابت‌های جام جهانی عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشد.

رئیس جمهور قصد دارد از راه‌های مختلف کمک‌های قابل توجهی به فدراسیون فوتبال داشته باشد که حتی ممکن است به آزاد شدن بخشی از مبلغ بلوکه شده نزد فیفا هم ارتباط پیدا کند.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم رقابت‌های جام جهانی قطر با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده دیدار اوکراین - اسکاتلند با ولز همگروه است و کار سختی برای صعود از گروه خود خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید