فوتبالیست ایرانی که دخترش را به آرزویش رساند+عکس

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران درباره حضور دخترش در جشن قهرمانی این تیم و در ورزشگاه آزادی صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حامد شیری پس از اینکه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی موفق شد گل پیروزی‌بخش تیم نساجی مازندران مقابل مس کرمان را به ثمر رساند و منجر به فینالیست شدن تیمش شود، پس از برتری تیمش مقابل آلومینیوم اراک، جام قهرمانی را بالای سر برد.

گفت و گوی ورزش سه را با حامد شیری می خوانید:

دوست داریم دوباره این حس را تکرار کنیم

بازی خوبی بود. البته در پایان بازی یک مقدار خوب بازی نکردیم و آلومینیوم موقعیت‌هایی داشت در نیمه دوم شاید زیاد موقعیت نداشتیم اما به علت موقعیت‌هایی که در نیمه اول داشتیم و از دست رفت، اجازه ندادیم که در نیمه دوم این  اتفاق بیفتد. خوشحالم که در طول ۹۰ دقیقه بازی به پایان رسید و هواداران مان که از راههای دور و نزدیک آمده بودند خوشحال از استادیوم خارج شدند و برای ما حس لذت بخشی بود، امیدوارم که در ماه‌های آینده بتوانیم این حس را دوباره تکرار کنیم.

درد و رنج ها را فراموش کردم

اولین بار بود که به شخصه جام می‌گرفتم؛ حس خیلی خوبی برایم داشت و خیلی زیبا بود. فکر می‌کنم در این ۱۸ سالگی که زحمت کشیدم تمام خستگی‌ها و رنج و دردهایی که در این مدت تحمل کردم، از یادم رفت و انگیزه جدیدی به من داد تا برای ادامه فوتبالم تلاش کنم.

تعهدمان را انجام دادیم

بعد از صعود نساجی به لیگ برتر به این تیم آمدم و قبلش هم یکی دو فصل حضور داشتم، بعضی بچه‌ها دیگر هم مثل من قدیمی هستند؛ از جمله ممشلی، حسن نجفی و مهدی نظری  که در سال‌های قبل بودند و سابقه خوبی در این باشگاه دارند. وظیفه من خوب بازی کردن است و تمام تلاشمان را می کنیم تعهدی که نسبت به باشگاه داریم را انجام بدهیم.

دخترم به آرزویش رسید

آوردن دخترم به استادیوم سخت بود ولی با گذشت از هفت خان رستم توانستم این کار را انجام بدهم، خودش هم واقعا دوست داشت و بعد از بازی استقلال این انگیزه را داشت که ان‌شاالله بعد از قهرمانی بیاید و با جام قهرمانی عکس بگیرد، خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانست به آرزویش برسد و من هم به نوعی توانستم این شرایط را برایش فراهم کنم. یک سری قوانین وجود دارد که فکر می‌کنم اجازه نمی‌دهند بچه‌ها زمانی که قرار است جام بالا برود نزدیک سن باشند، سر همین داستان کلی خواهش کردیم تا زمانی که جام دارد بالا می‌رود اطراف جایگاه بایستد.

حامد شیری فوتبالیستی که دخترش را به آرزویش رساند

نمی‌دانیم تکلیف آسیایی شدن چیست

ما خودمان هم اطلاع نداریم که تکلیف نساجی در آسیا چیست؟ ولی تا زمانی که اطلاع دقیقی نداشته باشیم، بهتر است در موردش صحبت نکنیم و امیدوارم هرچه سریع تر تکلیف مشخص شود. به هر حال این شهر، این استان  و این تیم هزینه کرده که در آسیا حضور داشته باشد.

امیدوارم آقای حدادیان دلسرد نشود

من در تیم های مختلفی  حضور داشتم و با مدیران زیادی کار کردم و در مدتی که دارم با آقای حدادیان کار می‌کنم می بینم که از نظر فراهم کردن شرایط سخت افزاری برای تیم، تشریفات،رفت و آمد و همچنین انجام تعهدات به کادر و بازیکن را به بهترین شکل ممکن دارد عمل می کند. ایشان از جیب شخصی خود دارد برای یک استان هزینه می کند که کار بسیار بزرگی است. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش نرود که ایشان در ادامه مثل خیلی از باشگاه های دیگر که داشتند در بخش خصوصی اداره می شدند و بعد از مدتی مالکان آن تیم ها دلسرد میشدند با حمایت مسئولین استان مازندران برای آقای حدادیان و تیم نساجی نیفتد.

توپ به پایم خورد و منحرف شد

در ثانیه های پایانی و لحظه‌ای که توپ سانتر  و از روی سر من رد شد وقتی برگشتم، دیدم بازیکن حریف شرایط خوبی برای ضربه زدن دارد و برای همین خودم را به پشت سر علیرضا حقیقی رساندم و خدا را شکر توپ هم در مسیر من بود و برخوردی به پایم داشت و منحرف شد و به گل تبدیل نشد چون اگر این توپ تبدیل به گل می شد بازی به وقت اضافه می رفت و چون ما در دو بازی گذشته ۱۲۰ دقیقه بازی کرده بودیم فکر می کنم شرایط کمی سخت می شد.

استارت قهرمانی از بازی با آرمان‌گهر زده شد

ما یک تیم هستیم و برای اینکه به هدفمان برسیم همه نقش دارند از بحث مالکیت و مدیریت گرفته تا کادرفنی، پشتیبانی بازیکنان، کادر پزشکی و ... همه در قهرمانی حذفی نقش داشتند و این استارت از بازی با آرمان گهر سیرجان زده شد بچه ها خوب کار کردند و آن بازی را بردیم و بازی با گل گهر سیرجان،استقلال و مس کرمان را بردیم تا اینکه به بازی آلومینیوم رسیدیم. من همیشه سعی می کردم بازی های خوبی از خودم به نمایش بگذارم و فکر می کنم سایر بچه ها نقش پر رنگی داشتند و کار تیمی خوبی در این مدت داشتیم.

دوباره با فینالیست دیدار می‌کنیم

شرایط به نوعی پیش رفت که ما در بازی هفته آینده مجدد و این بار در لیگ با آلومینیوم دیدار می‌کنیم. ما فینالیست‌های حذفی بودیم و هفته بعد در اراک باید مقابل این تیم بازی کنیم، امیدوارم شرایط تیممان خیلی بهتر باشد. بازی فینال کیفیت خوبی نداشت و امیدواریم این اتفاق دیگر نیفتد.

 

دیدگاه تان را بنویسید