اعلام خبر درگذشت ایجنت معروف دنیای فوتبال و تکذیب آن!+عکس

گفته می شود ایجنت معروف دنیای فوتبال به خاطر بیماری درگذشت اما نزدیکان او می گویند مینو رایولا شرایطش بسیار وخیم است اما هنوز نمرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ساعاتی پیش خبری مبنی بر درگذشت مینو رایولا ایجنت 54 ساله ایتالیایی به دلیل بیماری منتشرشد. در حالی که گفته می شد رایولا به علت مشکلات ریوی و پس از عمل جراحی در بیمارستانی میلان درگذشت اما توییتر منتسب به او این موضوع را تکذیب کرد!

photo_2022-04-28_17-22-31
وضعیت فعلی سلامت من برای آن هایی که می خواهند بدانند: از این که در ۴ ماه دوبار من رو می کشند عصبی‌ام. به نظر می آید که می توانم زنده هم شوم.

دقایقی بعد از اعلام خبر درگذشت رایولا خوزه فورتس از نزدیکانش خبر درگذشت او را تکذیب کرد ولی اعلام کرد او در شرایط بسیار بدی قرار دارد.

 

پزشک معالج مینو رایولا در گفتگو با خبرگزاری آنسا ایتالیا

رایولا در حال مبارزه و زنده است. از افرادی که درمورد مرگ او حدس‌هایی می‌زنند خشمگین هستم.

رایولا در ژانویه گذشته به دلیل مشکلات ریوی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

 

واکنش مدیربرنامه زلاتان به شایعه مرگش

کمتر از یک ساعت پیش رسانه‌های ایتالیایی از درگذشت «مینو رایولا»، مدیربرنامه مشهور و جنجالی دنیای فوتبال در سن 54 سالگی خبر دادند.

پس از گذشت نیم ساعت، دستیار رایولا و رئیس بیمارستان سن رافائله نسبت به این خبر شوکه‌کننده واکنش نشان دادند و آن را تکذیب کردند.

طبق گزارش NOS، خوزه فورتس، دست راست رایولا اعلام کرد: مینو حالش وخیم است ولی هنوز نمرده و خبر درگذشت او غلط است.

به نقل از ANSa، دکتر آلبرتو زانگریلو از بیمارستان سان رافائله در میلان در مورد شرایط مینو رایولا گفت: من از تماس‌های تلفنی شبه روزنامه نگارانی که در مورد زندگی یک نفر گمانه‌زنی می‌کنند عصبانی هستم. آن هم مردی که تمام تلاشش این است که به زندگی ادامه دهد و زنده بماند.

پس از اظهارات این 2 نفر، رایولا خودش بیانیه‌ای داد و به همه شایعات پایان داد.

رایولا در بیانیه‌ای اعلام کرد: وضعیت فعلی‌ سلامتی‌ام برای کسانی که می‌پرسند این است: برای دومین بار در 4 ماه عصبانی شده‌اند و مرا می‌کشند. به نظر می‌رسد حالم قادر به احیا است.

 

 

photo_2022-04-28_16-24-33

علت درگذشت مینو رایولا

زندگی نامه مینو رایولا

ایجنت مدیر برنامه مشهور دنیای فوتبال؛ کسی که در بازار نقل و انتقالات بیش از یک میلیارد پوند سرمایه داشت. مرد 54 ساله‌‌ای که در ایتالیا متولد شده و در یک سالگی به هلند رفت. او در هلند بزرگ شد و در رستوران خانوادگی‌شان که نام آن «ناپولی» بود کار می کرد.

 او دوران کودکی و نوجوانی‌اش را با کار کردن در رستوران خانوادگی سپری کرد و پیشخدمت بی‌نقصی بود. از لحظه‌ای که او را در سوییت‌اش که زیر آپارتمان والدینش در خیابانی تاریک در شهر هارلم هلند واقع بود، ملاقات کردم، او در پی برآورده کردن تک‌تک نیازها و احتیاجات من بوده است. دوست داری دقیقا کجا بنشینی؟ می‌خوای برات یه نوشابه انرژی‌زا بیارم؟ با ژاکت گرمت نیست؟ این مرد عینکی چاق هلندی – ایتالیایی احتمالا پرنفوذ‌ترین ایجنت دنیای فوتبال بود.

رایولا می‌توانست به ۷ زبان صحبت کند و درک بسیار خوبی از زبان هلندی دارد زیرا به خاطر کارش در دوران جوانی مذاکرات فراوانی داشته است. رایولا ۲ سال در مدرسه حقوق درس خوانده و البته سابقه بازی در تیم محلی هارلم را هم داشت. او از همان زمان در یک آژانس که به دنبال ستاره‌های هلندی بود شغلی پیدا کرد و به دلیل توانایی‌هایی که در زمینه زبان خارجه داشت در جریان بسیاری از نقل و انتقالات مهم قرار گرفت. مانند انتقال برکمپ از آژاکس به اینتر.

رایولا پس از مدتی تصمیم گرفت تا شرکت را ترک کند و کار خودش را داشته باشد. اولین معامله بزرگی که خودش انجام داد یک انتقال بزرگ بود. پاول ندود از اسپارتاپراگ به لاتزیو، پس از نمایش درخشان او در یورو ۹۶. رایولا کار خود را با تملک بازیکنان آژاکسی آغاز کرد. ملاقات با یک بازیکن جوان سوئدی در تیم آژاکس باعث شد امروز او از جا به جایی‌های آن بازیکن ۱۳۰ میلیون یورو درآمد داشته باشد و آن بازیکن کسی نبود جز زلاتان ابراهیموویچ.

رایولا یک شخصیت اصلی در I Am Zlatan، زندگینامه ابراهیموویچ، است. جای تعجب نیست، زیرا شاید تاثیر اصلی و کلیدی در زندگی حرفه‌ای یک فوتبالیست مدرن، مدیر برنامه‌اش باشد. این رابطه اغلب از آنچه در موردش بحث شده، نزدیک‌تر است؛ خیلی نزدیک‌تر از رابطه‌ای که ممکن است بین بازیکن و مربی شکل بگیرد. این امر به ویژه در مورد رایولا صادق است که به اندازه‌ای به بازیکنان نزدیک است که در مسائل خصوصی هم به آنها کمک می‌کند.

این دو پسر مهاجر در رستوران شیک ژاپنی یامازاتو در آمستردام با هم ملاقات کردند. ابراهیموویچ کت و شلوار پوشیده بود. او در کتاب خود می‌نویسد. “اما او چطور سر قرار آمد؟ شلوار جین و یک تی شرت نایک- و آن شکم، مانند یکی از بچه‌های سریال سوپرانوز، “(رایولا معتقد است که نپوشیدن کت و شلوار یک مزیت محسوب می‌شود، زیرا باعث می‌شود، مردم او را دست کم بگیرند.)

رایولا می‌توانست هم محافظه‌کار و هم تهاجمی باشد، و او می‌دانست کدام روش مورد احترام و توجه زلاتان قرار می‌گیرد. آنطور که زلاتان گفت، رایولا غذاهای ژاپنی را نادیده گرفت، به سرعت پاستایی که برای شش نفر کافی بود را خورد و او را به خاطر عملکرد کم‌تر از حد انتظارش سرزنش کرد. او سوال همیشگی خود در مورد بازیکنان را از ابراهیموویچ هم پرسید:” آیا تو می‌خواهی بهترین بازیکن جهان شوی؟ یا بازیکنی که بیش‌ترین درآمد را کسب کرده و دارایی‌هایش را به نمایش بگذارد؟” البته ابراهیموویچ پاسخ داد که می‌خواهد بهترین باشد.

بازیکن سوئدی تحت تأثیر قرار گرفت. او بعد از آن مکالمه با رایولا دوباره تماس گرفته و از او خواست که مدیر برنامه‌اش باشد.

مینو رایولا رایولا مدیریت برنامه های نزدیک به ۸۰ بازیکن در سرتا سر دنیا داشت که هالند، دلیخت، بالوتلی و مخیتاریان بخشی از آن‌ها هستند. روملو لوکاکو هم تحت مالکیت او بود اما در سال ۲۰۱۸ از رایولا جدا شد.

دیدگاه تان را بنویسید