باز پس گیری 815 میلیون تومان از سرپرست سابق تیم ملی

سرپرست کمیته حسابرسی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای خواهان پس گرفتن پاداش مازاد و غیر قانونی پرداخت شده به مجتبی خورشیدی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ طی روزهای اخیر ارقام پرداختی به مجتبی خورشیدی، سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران در دوره ریاست شهاب الدین عزیزی خادم منتشر شد که با حواشی بسیار همراه بود. بعد از این ماجرا، رئیس کمیته حسابرسی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به میرشاد ماجدی خواستار بازگردانده شدن پاداش اضافی مجتبی خورشیدی به حساب فدراسیون شد.

ورزش سه نوشت: همین چند روز قبل بود که مصاحبه خورشیدی و اعتراضش نسبت به حقوق دریافتی خود در زمان سرپرستی و مقایسه‌اش با دریافتی فعلی حمید استیلی خبرساز شده بود اما حالا مشخص شده قبل از صحبت‌های خورشیدی کمیته حسابرسی با قید فوریت خواستار بازگشت پاداش دریافتی اضافی او به حساب فدراسیون شده است!

در نامه کریم بهرامی به سرپرست فدراسیون ذکر شده که مجتبی خورشیدی علاوه بر ماهیانه ۳۵ میلیون تومان مبلغ گزاف ۹۱۵میلیون را به عنوان پاداش دریافت کرده و این درحالی است که سقف پاداش به سرپرست ۶۵ میلیون تومان است.

حالا کمیته حسابرسی با قید فوریت خواستار بازگردانده شدن ۸۱۵ میلیون تومان به حساب فدراسیون شده است.

در متن این نامه نوشته شده: نظر به اینکه براساس استاد ارائه شده امور مالی" پیوست " با دستور رئیس وقت فدراسیون که البته خارج از اختیارات ایشان بوده است، به مشارالیه علاوه بر حقوق ماهیانه به مبلغ ۳۵ میلیون تومان، مبلغ ۹/۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال پاداش پرداخت گردیده است و از طرفی سقف پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی به پرسنل اداری، پشتیبانی و سرپرستی حداکثر مبلغ ۶۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال تصویب گردیده است و از طرفی مازاد بر سقف تعیین شده به نامبرده در جلسه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ به تصویب هیأت رئیسه محترم فدراسیون نرسیده است، علیهذا مقرر فرمائید به منظور رعایت مقررات و حفظ حقوق حقه فدراسیون فوتبال نسبت به مازاد پرداختی به ایشان به مبلغ ۸/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به حساب فدراسیون فوتبال با قید فوریت اقدام گردد. کریم بهرامی؛ سرپرست کمیته حسابرسی.

کریم بهرامی هیئت فوتبال قم فردی است که ویدئویی مشهور از او با عادل فردوسی‌پور و بحث او در مورد یک خودروی شاسی بلند مربوط به هیئت فوتبال وجود دارد و بارها وایرال شده است.

مجتبی خورشیدی

دیدگاه تان را بنویسید