فینال جام حذفی فوتبال ایران| آشتی بعد از دعوا + ویدیو

دیدار نهایی جام حذفی میان تیم های نساجی و آلومینیوم در ورزشگاه آزادی برگزار شد که نساجی با پیروزی در این دیدار قهرمانی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دیدار نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 20:30 میان تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی برگزار شد و نساجی با برتری یک بر صفر به مقام قهرمانی دست یافت.

در حالی که گفته می شود حدود 30 هزار نفر به صورت اینترنتی برای این دیدار بلیت خریده اند، در ویدیوهای منتشر شده برخی در حال فروش بلیت به صورت دستی هستند که در سال های گذشته منسوخ شده بود.

وضعیت عجیب صف‌های بلیت فروشی برای دیدار جام حذفی

با وجود اعلام قبلی مبنی بر ممنوعیت به همراه داشتن شیپور، تعدادی از مازندرانی ها این ابراز را با خود به ورزشگاه آورده و با به صدا درآوردن آن، جو خاصی ایجاد کرده بودند.

فاصله نزدیک هواداران دو تیم به هم در سکوهای رو به روی جایگاه سبب کری خوانی و برخی مواقع درگیری لفظی آنها با یکدیگر شد.

هواداران نساجی و آلومینیوم اراک

محدود بودن تعداد طرفداران اراکی در ورزشگاه سبب شد لیدرهای تیم آلومینیوم از آنها بخواهند در محل جمع شوند.

سر و صدای هواداران اراکی در زمان ورود به ورزشگاه سبب واکنش منفی طرفداران نساجی شد.

حدود ساعت 18:30 تعداد اراکی‌های حاضر در استادیوم به حدود 1000 نفر رسید‌. آنها همچنین بنر بزرگی از بازیکنان آلومینیوم که روی آن کلمه قهرمان به زبان انگلیسی درج شده بود در جایگاه خود نصب کردند.

خلف وعده‌ی مسئولان در قبال هواداران آلومینیوم

با وجود صحبت‌های مسئولان اجرایی اراک جهت مساعدت در اعزام تماشاگران این تیم به تهران، از ورزشگاه آزادی خبر می‌رسد این اتفاق آن طور که باید انجام نشده است.

در حالی که دستگاه‌های اجرایی اراک قول تخصیص ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای تسهیل در سفر هواداران آلومینیوم را داده بودند، در نهایت تنها ۷۰ اتوبوس در اختیار هواداران قرار گرفت تا نزدیک به ۷۵ درصد از تماشاگران اراکی در ورزشگاه امام خمینی این شهر برای اعزام به تهران حاضر شده بودند، سرگردان شوند.

باید دید مسئولان اراک چه پاسخی در خصوص این موضوع خواهند داشت.

جدو ورزشگاه آزادی در فاصله یک ساعت تا برگزاری مسابقه

از تصاویر تلویزیونی مشخص است که هواداران نساجی تمام سکوهای مربوط به تیمشان را پر کرده اند و در سوی مقابل هواداران آلومینیوم اراک هم حدودا 30 هزار سکو را پوشش داده اند.

کادرفنی ۲ تیم با هم آشتی کردند

حواشی قبل از شروع مسابقه و درگیری اعضای دو تیم که سبب شد بازیکنان با تاخیر برای گرم کردن بدن های شان به زمین بیایند، حدود 10 دقیقه شروع مسابقه را به تاخیر انداخت.

بازیکنان دو تیم به مناسبت در پیش بودن روز قدس با چفیه به زمین آمدند‌ و در مقابل جایگاهی که برای گرامی داشت این روز در زمین نصب شده بود گل قرار دادند.

هواداران آلومینیوم پس از ورود بازیکنان شان به زمین دو پرچم بزرگ روی سکوها باز کردند.با وجود درگیری های قبلی کادرفنی دو تیم پیش از شروع بازی با هم خوش و بش کردند.

حضور وزیر ورزش در آزادی

سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان با حضور در این مسابقه از نزدیک شاهد رقابت دو تیم است.

پس از به ثمر رسیدن گل اول تیم نساجی در بازی فینال جام حذفی با ضربه سر مهرداد عبدی در دقیقه 58، این بازیکن به سمت هواداران  تیمش دوید و با هم تیمی های خود در مقابل آنها شادی کرد. البته در این لحظه مهدی رحمتی با دست زدن برای شاگردانش به آنها روحیه داده و خواست زودتر بازی را شروع کنند.

 هواداران آلومینیوم که پس از گل نساجی دقایقی در سکوت مطلق فرو رفته و مشغول تماشای شادی طرفداران نساجی بودند پس از اعلام نشدن کرنر به سود این تیم در دقیقه 62 به کمک داور فحاشی کرده و در ادامه بار دیگر تیم خود را به حمله کردن ترغیب کردند.

 مهدی رحمتی پس از گل نساجی کت خود را از تن درآورد.

 هواداران نساجی از مواد دودزا به رنگ قرمز برای حمایت از تیم خود پس از گل عبدی استفاده کردند.

میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ هم در جایگاه ویژه حضور داشتند.

ساکت الهامی در نیمه دوم نکات تاکتیکی اش را به یکی از آنالیزورهای نساجی منتقل می کرد تا او با پایین آمدن از پله های جایگاه آنها را به اعضای کادرفنی روی نیمکت انتقال بدهد.

این دیدار هم اتفاقات منفی روی سکوها داشت و از سوی سکوهای جایگاه طرفداران نساجی پرتاب سنگ به سوی هواداران رقیب دیده شد. 

دیدگاه تان را بنویسید