26 هزار بلیت برای فینال جام حذفی به فروش رفت

هواداران دو تیم نساجی و آلومینیوم اراک 26 هزار بلیت برای تماشای فینال جام حذفی خریداری کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ 26 هزار بلیت برای فینال جام حذفی به فروش رفته که 15 هزار بلیت سهم نساجی و 11 هزار بلیت سهم هواداران آلومینیوم اراک بوده است.

ساعات زیادی تا برگزاری دیدار فینال جام حذفی باقی نمانده و دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی قائمشهر برای دستیابی به یک افتخار بزرگ به مصاف هم می روند.

پس از کش و قوس فراوان سرانجام استادیوم آزادی به عنوان میزبان این دیدار انتخاب شد. در حالیکه شایعاتی مبنی بر برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگر به راه افتاده بود اما در نهایت این دیدار با حضور هواداران دو تیم انجام خواهد شد و سامانه بلیت فروشی نیز برای این دیدار در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

در حالیکه تنها چند ساعت تا برگزاری این دیدار حساس باقی مانده، تاکنون 26 هزار بلیت برای تماشای این مسابقه به فروش رفته که مازندرانی ها توانسته اند بلیت های بیشتری را نسبت به رقیب خود خریداری کنند.

تاکنون هواداران نساجی برای حضور در دیدار فینال 15 هزار و طرفداران علاقه مند به آلومینیوم نیز 11 هزار بلیت تهیه کرده اند و بلیت فروشی در این خصوص نیز تا آغاز بازی ادامه خواهد داشت و انتظار می رود به تعداد این 26 هزار نفر افزوده شود.

دیدگاه تان را بنویسید