قرض ۱۰ میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال عزیزی خادم به پرسپولیس!

فدراسیون فوتبال در دوره مدیریت عزیزی‌خادم مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به عنوان قرض به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است. موضوعی که برخلاف مقررات بوده و تخلف محسوب می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در چند روز اخیر با انتشار اسنادی مشخص شده که شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در دوره ریاست خود مرتکب تخلفات متعددی شده که بخشی از این تخلفات به پرداخت پاداش‌های کلان به برخی از مشاوران و اعضای تیم ملی فوتبال مربوط می‌شود اما حالا تخلف دیگری در فدراسیون عزیزی‌خادم برملا شده که قرار است کمیته اخلاق درباره آن تصمیم گیری کند.

ایسنا نوشت: این باشگاه در اواخر ریاست عزیزی‌خادم در فدراسیون فوتبال (پیش از عزل در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰) مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از فدراسیون فوتبال به صورت قرض دریافت کرده و طی یک قرارداد، موعد بازپرداخت پول هم ۶ ماه بعد تعیین شده است.

اخیرا موضوع پرداخت پاداش‌های هنگفت به مشاوران و پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد ریال به مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال در زمان مدیریت عزیزی خادم رسانه‌ایی شده که حاشیه‌های زیادی را به همراه داشته است.

عزیزی‌خادم در دوره ریاست خود در فدراسیون فوتبال و بر اساس تایید مسوولان فدراسیون فوتبال،‌ مرتکب حدود ۴۱ مورد تخلف شده که اعضای هیات‌ رئیسه فدراسیون فوتبال به خاطر همین تخلفات رای به عزل او دادند.

حالا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال باید به این سوال هم پاسخ دهد که بر اساس کدام قانون ۱۰ میلیارد تومان از منابع فدراسیون فوتبال را به یک باشگاه به صورت قرض پرداخت کرده است؟

 

دیدگاه تان را بنویسید