نتایج کامل فوتبال اروپا؛

پاری سن ژرمن در آستانه قهرمانی در فرانسه/ دربی لندن به کام آرسنال؛ سیتی دوباره لیورپول را پایین کشید+ عکس و ویدیوی گل ها

آرسنال در دربی لندن 4 بر 2 چلسی را در استمفوردبریج از پیش رو برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در دیداری معوقه از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر انگلیس، آرسنال در ورزشگاه استمفوردبریج میزبانش چلسی را ۴-۲ شکست داد دقیقه ۱۳ با استفاده از اشتباه کریستنسن، انکتیا گل اول آرسنال را زد. دقیقه ۱۷ ورنر با شوتی که کمانه کرده بود بازی را به تساوی کشاند. اما اسمیت‌راو دقیقه ۲۷ باری دیگر آرسنال را پیش انداخت. آسپیلیکوئتا که پیش‌تاخته بود دقیقه ۳۲ در دهانه دروازه تیمش را به گل دوم رساند. اما یک اشتباه دیگر از خط دفاعی چلسی با گلزنی انکتیا برای دومین مرتبه در دقیقه ۵۷ همراه شد و گل سوم توپچی‌ها به ثبت رسید. دقیقه آخر ساکا پنالتی گرفت و خودش این ضربه را زد تا برد آرسنال قاطع‌تر شود. آرسنال که ۳ بازی متوالی را باخته بود، با این برد ۵۷ امتیازی شد و به رده پنجم رسید. چلسی ۶۲ امتیازی هم در رده سوم جای گرفته است.

در دیداری معوقه از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی موفق شد در ورزشگاه اتحاد با نتیجه ۳-۰ از سد برایتون بگذرد. محرز در دقیقه ۵۳، فودن در دقیقه ۶۵ و سیلوا در دقیقه ۸۲ گل‌های سیتی را زدند. سیتی با این برد ۷۷ امتیازی شد تا صدر جدول را از لیورپول پس بگیرد. برایتون ۴۰ امتیازی هم تیم دهم جدول است.

 

پاری سن ژرمن 3 - آنژه صفر (لوشامپیونه)

در هفته سی‌وسوم لیگ ۱ فرانسه، پاری‌سن‌ژرمن که مهمان تیم آنژه بود با نتیجه ۳-۰ پیروز شد. امباپه در دقیقه ۲۸ گل اول را زد و راموس در دقیقه ۲+۴۵ گل دوم را به ثمر رساند تا با ۲ گل برتری پاریسی‌ها به رختکن بروند. مارکینیوس هم در دقیقه ۷۷ گل سوم را وارد دروازه آنژه کرد. پاریسی‌ها با این برد ۷۷ امتیازی شدند و با یک امتیاز دیگر به طور قطع قهرمان خواهند شد. آنژه ۳۴ امتیازی هم تیم چهاردهم جدول است.

یوونتوس 2- فیورنتینا صفر (نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا)

در دیدار برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی ایتالیا، یوونتوس موفق شد مهمانش فیورنتینا را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد. دقیقه ۳۲ برناردسکی دروازه تیم سابقش را باز کرد. دقیقه ۴+۹۰ هم یووه در یک ضدحمله گل دوم و تیرخلاص را توسط دانیلو به ثمر رساند. یوونتوس در دیدار فینال روز بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۱ باید به مصاف اینتر برود تا باز هم شاهد دربی ایتالیا باشیم.

اتلتیکومادرید صفر - کادیس صفر(لالیگا)

اوساسونا - رئال مادرید (لالیگا)

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه اشرف حکیمی

پاری سن ژرمن

چلسی

چلسی آرسنال

چلسی آرسنال

چلسی آرسنال

چلسی آرسنال

منچسترسیتی برایتون فیل فودن

منچسترسیتی برایتون

منچسترسیتی برایتون

چلسی

منچسترسیتی

ورزشگاه اتحاد منچسترسیتی

منچسترسیتی

گل سوم آرسنال به چلسی توسط انکتیا

 

گل دوم چلسی به آرسنال توسط آسپیلیکوئتا

 

گل دوم آرسنال به چلسی توسط اسمیت

 

گل اول چلسی به آرسنال توسط ورنر

 

گل اول آرسنال به چلسی توسط انکتیا

*

دیدگاه تان را بنویسید