شاه ماهی‌های نقل و انتقالات سرباز می شوند!

چندین بازیکن لژیونر با نزدیک شدن به 30 سالگی، باید هر چه زودتر نسبت به وضعیت سربازی خود اقدام کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ برخی از ملی پوشان و لژیونرهای فوتبال ایران در فاصله چند ماه تا 30 سالگی، مجبورند نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خود اقدام کنند.

موضوع به قانون مصوب ستاد کل نیروهای مسلح در مجلس شورای اسلامی و معافیت فوتبالیست های ملی پوش از سربازی تا 30 سالگی و بازیکنان لیگ برتری تا 28 سالگی مربوط می شود که بعد گذشت سه سال از تصویب چنین قانونی، حالا برخی از ملی پوشان تیم ملی به حد نصاب لازم برای شرکت در سربازی رسیده اند.

روزنامه گل در گزارشی به وضعیت سربازی برخی از بازیکنان از جمله لژیونرهای ملی‌پوش اشاره کرده که با رسیدن به 28 و 30 سالگی باید وضعیت سربازی خود را روشن کنند.

مرتضی پور‌علی گنجی، کاوه رضایی و علیرضا بیرانوند سه بازیکن لژیونری هستند که به علت عضویت در تیم ملی توانستند از معافیت تا 30 سالگی بهره‌مند شوند و از فصل جدید باید نسبت به روشن شدن وضعیت خدمت سربازی خود اقدام کنند.

فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس و علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور ترکیه نیز دو بازیکنی هستند که وارد 28 سالگی می شوند و در صورت دعوت نشدن به تیم ملی برای حضور در جام جهانی، باید نسبت به حل و فصل مسئله سربازی خود اقدام کنند.

وجود این تعداد بازیکن ملی پوش که به شرایط اعزام به خدمت رسیده اند، یک خبر خوب برای تیم‌های نظامی است.

دیدگاه تان را بنویسید