جلسه کادرفنی پرسپولیس با دروازه‌بان مغضوب یحیی

در روزهای اخیر جلسه‌ای بین کادر فنی و دروازه‌بان پرسپولیس برگزار شد تا با رفع مشکلات موجود، حامد لک بتواند در تمرینات گروهی حاضر شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از بعد از بازی پرسپولیس مقابل تیم امید کشورمان و به دلیل حواشی ایجاد شده در پی گلی که حامد لک در این بازی دریافت کرد او مجوز حضور در تمرینات گروهی سرخ‌پوشان را به دست نیاورد.

فارس نوشت: از آن بازی چند هفته‌ای گذشته و لک در این مدت قبل یا بعد از تمرین بازیکنان پرسپولیس به صورت انفرادی و زیر نظر مهرداد خانبان تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

در این رابطه در روزهای اخیر جلسه‌ای بین لک و کادر فنی پرسپولیس تشکیل شد تا در صورت بهبود شرایط، این دروازه‌بان بتواند دوباره به تمرینات گروهی برگردد اما این جلسه هم نتیجه‌ای در پی نداشت.

در این جلسه که بین برخی از مربیان پرسپولیس و حامد لک برگزار شد برای حضور دوباره این دروازه‌بان در تمرینات گروهی توافقی به دست نیامد تا او همچنان به صورت انفرادی تمرین کرده و مجوز حضور در تمرینات گروهی را به دست نیاورد.

با این اتفاقات رخ داده حالا مشخص نیست که لک چه زمانی قادر است در تمرینات گروهی حاضر شود اما او همچنان تمرینات خود را به صورت اختصاصی دنبال می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید