علت اخراج لک از پرسپولیس چه بود؟

حامد لک که عملکرد خوبی در فصل جاری نداشته حالا از تمرینات این تیم هم اخراج شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حامد لک دروازه بان پرسپولیس با تصمیم یحیی گل محمدی از لیست تیمش برای بازی مقابل هوادار خط خورد. یک روز پس از دیدار دوستانه با تیم امید باز می‌گردد. روز بازی تدارکاتی حامد لک باز هم گل بدی می‌خورد که سرمربی پرسپولیس بلافاصله او را بیرون کشیده و احمد گوهری را به زمین می‌فرستد.

خبر ورزشی نوشت: ظاهرا این موضوع به مذاق حامد لک خوش نمی‌آید اما این دروازه‌بان چیزخاصی به سرمربی نمی‌گوید گرچه برخورد جالبی هم با احمد گوهری ندارد!

فردای این دیدار حامد لک در تمرین پرسپولیس نزد یحیی گل محمدی رفته و پس از گفت‌وگوی کوتاه کار به جروبحث و بگو مگو کشیده می‌شود. سرمربی پرسپولیس نیز او را اخراج کرده و اجازه حضور در تمرینات گروهی را دیگر نمی‌دهد.

این درحالیست که قرارداد حامد لک با اصرار و نظر مستقیم یحیی گل محمدی به تازگی تمدید شد. سرمربی پرسپولیس که اعتقاد زیادی به این دروازه‌بان دارد ( یا اینکه داشت!) از باشگاه خواست قراردادش را تمدید کنند.

یحیی گل محمدی برای آن که خیال حامد لک را راحت کند چنین تصمیمی گرفت بلکه جلوی اشتباهات فنی او را بگیرد اما زهی خیال باطل!

اشتباهات سریالی حامد لک ادامه پیدا کرد و در دیدار با صنعت نفت آبادان به اوج رسید تا یحیی گل محمدی تصمیم نهایی خود را گرفته و حتی در دربی از احمد گوهری تازه وارد استفاده کرد.

تصمیمی‌که به نظر می‌رسد حامد لک را در شرایطی برزخی قرارداده تا طغیان کند. طغیانی که به نظر می‌رسد بیش از همه خود حامد لک درآن مقصر باشد. بهترین دروازه‌بان سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب در لیگ بیست و یکم به شدت نزول کرده و هواداران پرسپولیس نیز او و داوود فنایی را مقصر می‌دانند.

باید منتظر ماند و دید سرنوشت حامد لک و قرارداد جدیدش با پرسپولیس در پایان فصل جاری به کجا کشیده خواهد شد؟!

 

دیدگاه تان را بنویسید