پرونده ویژه انضباطی برای دو بازیکن خاطی پرسپولیس

آل کثیر و حامد لک با رفتارهای اخیر خود صدای مربیان و مدیران پرسپولیس را در آورده اند و قرار است جلسه‌ ویژه انضباطی برای این دو بازیکن تشکیل شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آل کثیر و لک، مهاجم و دروازه بان پرسپولیس در مدت زمان اخیر با رفتارهای خود و امتناع از دستورهای کادرفنی، مشکل آفرین شده اند و قرار است باشگاه با تشکیل پرونده انضباطی به شرایط این دو نفر رسیدگی کند.

حذف پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی و اختلاف ۶ امتیازی با استقلال تهران که به صدر جدول تکیه داده است باعث انتقادات هواداران از عملکرد مجموعه تیم شده است.

موضوعی که نارضایتی مدیران باشگاه را نیز به همراه داشته است تا آنها خواستار رسیدگی فوری مدیرعامل باشگاه به مسائل فنی و تصمیمات سرمربی تیم در خصوص برخی بازیکنان شوند.

پیگیری خا نشان از اختلاف به وجود آمده بین اعضای هیأت مدیره باشگاه درباره عملکرد این تیم شده است تا آنها درباره برخی تصمیمات عجیب یحیی گل محمدی نیز سئوال و ابهام داشته باشند.

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس با وجود آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی زیر تیغ جراحی نرفت تا نیم فصل دوم در لیست بازیکنان تیم باقی بماند و قرارداد خود را تمام و کمال دریافت کند. یحیی گل محمدی در حالی اجازه تمرین به آل کثیر داد که مهاجم پرسپولیس اصرار به آمادگی داشته و دارد اما سرمربی تیم به هیچ وجه حاضر به پذیرش ریسک در قبال سلامتی این بازیکن نشده است و شرط بازگشتن او را عمل جراحی روی زانوی خود عنوان کرده است.

همچنین حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بی انضباطی‌های فراوان در یک فصل گذشته با جریمه‌های نقدی جدی روبرو نشده است. هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی خواستار رسیدگی به این موضوع شده که پس از حضور جعفر سمیعی در قامت مدیر عامل خبری از انتصاب اعضای جدید برای کمیته انضباطی نشد.

باشگاه پرسپولیس قرار است درباره سوء رفتارهای این دو بازیکن خود تصمیم جدی گرفته و پیش از پایان فصل به آنها منتقل کند.

هر دو بازیکن پرسپولیس قرار است به زودی برای ارائه توضیحات کافی به باشگاه فرا خوانده شده تا درباره دلایل رفتارهای یک فصل اخیر خود صحبت کنند.

دیدگاه تان را بنویسید