اولین واکنش هواداران بارسلونا به رسوایی بزرگ+عکس

هواداران بارسلونا بعد از رسوایی که به خاطر بلیت فروشی به هواداران آینتراخت به وجود آمد دست به اعتصاب زدند و عده ای نیز خواستار استعفای لاپورتا شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بارسلونا از چارچوب رقابت های لالیگا در نوکمپ به مصاف کادیز رفت در حالی‌که همچنان در شوک شکست خانگی از آینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا به سر می‌برد.

بارسا پنج‌شنبه شب در شرایطی به مصاف آینتراخت رفت که در بازی رفت به تساوی 1-1 رسیده بود و با یک برد حداقلی نیز راهی نیمه نهایی لیگ اروپا می‌شد ولی هم در زمین بازی را باخت و هم روی سکوها. بسیاری از اعضای باشگاه بارسلونا طبق قانون خود باشگاه، اقدام به فروش بلیت‌های خود در بازار سیاه به هواداران فرانکفورت کرده بودند و جو ورزشگاه کاملا به سود تیم آلمانی شده بود. اتفاقی که برای بارسلونا یک رسوایی بزرگ محسوب می‌شد.

بین دو نیمه بازی مقابل کادیس، دوآتشه‌های مستقر در پشت دروازه شمالی نوکمپ به نشانه اعتراض ورزشگاه را ترک کردند و روز گذشته نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که در این بازی نیز در نوکمپ حاضر نخواهند شد. همین اتفاق رخ داد و پشت دروازه شمالی نوکمپ سکوهای خالی زیادی دیده می‌شود.

بیرون ورزشگاه و قبل از شروع بازی نیز دسته‌ای هواداران بارسا با شعارهای "بارسلونا بله، لاپورتا خیر» و در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن نوشته شده بود:«لااپورتا استعفا» اعتراض خود به اتفاقات روز پنج‌شنبه را نشان دادند. رئیس بارسا قرار است فردا ساعت 12 به‌وقت محلی(14.30 به‌وقت تهران) در نشستی خبری حاضر شده و توضیحات تکمیلی را ارائه دهد.

cppsrony

ct3uoh2r

fxpjhzc3

pjojyqjp

qowxfn11

دیدگاه تان را بنویسید