تصمیم بارسلونا بعد از افتضاح تاریخی هواداران

بعد از اتفاقات عجیب در بلیت فروشی بازی بارسلونا و آینتراخت باشگاه اسپانیایی تصمیم جدیدی گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در جریان بازی بارسلونا و آینتراخت فرانکفورت در یک چهارم نهایی لیگ اروپا هواداران تیم اسپانیایی بلیت های خود را در بازار سیاه فروختند و آلمانی ها نیمی از ورزشگاه خانگی نوکمپ را تصاحب کردند.

این موضوع عصبانیت شدید لاپورتا و ژاوی را پس از سوت پایان بازی به همراه داشت و حالا رییس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که بلیت‌های رقابت‌های بین المللی این تیم از این پس با نام افراد صادر خواهد شد تا دیگر نوکمپ شاهد اتفاقی که شب گذشته رخ داد و وجهه این باشگاه را خراب کرد نباشد. 

لاپورتا در گفتگو با تلوزیون بارسا مدعی شد:« ما مقصر اتفاقی که رخ داداه نیستیم اما مسئولیت آن با ماست چون مسئولیت سازماندهی این بازی‌ها با ما بوده است. هرکسی که من را می‌شناسد می‌داند که من فرد مسئولیت‌پذیری هستم و به همین دلیل تصمیماتی را در این زمینه اتخاذ کردیم.»

او درباره تصمیم جدیدش درباره بلیت‌فروشی برای دیدارهای بعدی گفت:« از این به بعد بلیت‌های مسابقات بین المللی با ذکر نام صادر خواهد شد. این موضوع باعث ناراحتی اعضای جامعه هواداری با رفتار طبیعی است که اکثریت آنها را تشکیل می‌دهد اما ما چاره دیگری نداریم. ما نمی‌خواهیم اتفاق شب گذشته بار دیگر در این ورزشگاه تکرار شود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید