نکونام: آخال در هردو بازی ما را به دردسر انداخت/ پاتوسی: اصلا دیدار آسانی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: در دو بازی اخیر تیم با کیفیت آخال ما را به دردسر انداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل آخال که با برد فولاد همراه بود، گفت: به تیم خوب آخال تبریک می‌گویم. آخال تیم با کیفیتی است و در این دو بازی اخیر ما را به دردسر انداختند. امروز با پنج دفاع بازی کردند و بازی را بسته بودند. به نظر من دروازه‌بان آخال روز خوبی را پشت سر گذاشت و البته تیم ما هم خوب و با نظم بازی کرد و می‌دانستیم از بازی چه چیزی می‌خواهیم. به حریف موقعیتی ندادیم و فولاد توانست شکل خود را حفظ کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران در تمجید از بازیکنانش، گفت: به تیمم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنانم جانانه جنگیدند و با تمرکز کار کردند.

وی بیان کرد: برای بازی دو تغییر اجباری داشتیم و شیمبا و آبشک را که دو اخطاره بودند، نداشتیم و چند بازیکن‌مان هم خسته بودند و مجبور بودیم تغییراتی داشته باشیم. در نیمه اول هم حمید بوحمدان مصدوم شد و مشکلات ما را زیاد کرد. جلوتر که رفتیم سینا مریدی هم مصدومیت جزیی داشت و مجبور شدیم او را هم تعویض کنیم. شرایط آب و هوایی به صورتی است که رطوبت هوا بالا است و همین باعث شد که فشار بیشتری به بازیکنان وارد شود. البته تمام بازیکنان ما خوب و با تمرکز بالا بازی کردند که به همه آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

پاتوسی در نشست خبری بعد از این بازی، اظهار کرد: به تیم آخال احترام می‌گذاریم. برابر آن‌ها دو بازی سخت داشتیم. بازی با آخال اصلا آسان نبود و آن‌ها تیم قابل احترامی هستند. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و حالا به فکر بازی‌های بعدی هستیم تا موفق شویم.

هافبک تیم فوتبال فولاد گفت: گل زدن همیشه خوب است اما مهم سه امتیاز بود که توانستیم به دست بیاوریم. برای بازی بعد تمرینات را زیر نظر سرمربی و کادرفنی برگزار خواهیم کرد و کادرفنی قطعا برای دیدار بعدی و وضعیت بدنی بازیکنان، بهترین تمرینات و استراتژی را در نظر خواهند گرفت تا به موفقیت برسیم.

دیدگاه تان را بنویسید