کامبک رئال مادرید با کریم؛ پیروزی پاری سن ژرمن در شب عجیب مسی

پاری سن ژرمن و رئال مادرید با پیروزی مقابل رقبا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هفته سی‌ودوم لیگ ۱ فرانسه نبرد کلاسیک این لیگ بین پاری‌سن‌ژرمن و مارسی در پارک‌دوپرنس برگزار شد که پارسی‌ها این بازی حساس را ۲-۱ بردند.‌ نیمار در دقیقه ۱۲ گل نخست پاریسی‌ها را به ثمر رساند که این گل را مارسی توسط چالتاکار در دقیقه ۳۱ پاسخ داد. با این حال پنالتی‌ای که امباپه دقیقه ۵+۴۵ گل کرد باعث شد پاریسی‌ها برنده به رختکن بروند. مهم‌ترین اتفاق نیمه دوم گل سالیبا در دقیقه ۸۵ بود که VAR آن را آفساید تشخیص داد.

آمار عجیب مسی مقابل مارسی : 

دو گل افساید!

یک پاس گل افساید!

۵۶ لمس توپ

۱ پاس کلیدی و ایجاد موقعیت

۳۵ پاس صحیح با درصد ۸۳٪

۶ دوئل موفق

۳ دریبل موفق

 

با این برد پاری‌سن‌ژرمن ۷۴ امتیازی شد و فاصله‌اش با مارسی رده دومی را که ۵۹ امتیازی است به ۱۵ امتیاز رساند. پاریسی‌ها برای قهرمانی فقط یک برد دیگر می‌خواهند.

دوباره کامبک؛ دوباره کریم

در هفته سی‌ودوم لالیگا اسپانیا نبردی مهم در ورزشگاه سانچس پیسخوان بین سویا و رئال‌مادرید را کهکشانی‌ها ۳-۲ بردند. نیمه اول نیمه سویا و نیمه دوم نیمه رئال بود. راکیتیچ دقیقه ۲۱ گل نخست و لاملا دقیقه ۲۵ گل دوم را برای سویا زدند. اما رودریگو دقیقه ۵۰ یکی از گل‌ها را برای رئال پاسخ داد و ناچو دقیقه ۸۳ گل تساوی را زد. باز هم بنزما به نجات کارلتو آمد و با گل دقیقه ۲+۹۰ شادی را به اردوی رئال آورد. رئال‌مادرید با این برد ۷۵ امتیازی شد تا فاصله‌اش با سویا ۶۰ امتیازی را به ۱۵ امتیاز افزایش دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید