جی پلاس

تصمیم جنجالی سولسشایر یک روز قبل از بازی با پاری سن ژرمن!

سرمربی منچستریونایتد در تصمیمی بحث برانگیز بازیکن پرتغالی تازه وارد را کاپیتان تیمش کرد!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در یکی از مهم ترین بازی های هفته اول لیگ قهرمانان اروپا تیم منچستریونایتد در فرانسه به مصاف پاری سن ژرمن می رود.

سولسشایر سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی این بازی خبری را اعلام کرد که باعث تعحب بسیاری شد. او گفت: در غیاب هری مگوایر، برونو فرناندس کاپیتان تیمش خواهد بود!

این اتفاق در حالی رخ می دهد که فرناندس کمتر از یک سال که در منچستریونایتد بازی می کند، حال آن که در سال های گذشته این تیم کاپیتان های با تجربه ای را به خود دید.

حتی پیش از این، انتخاب هری مگوایر که او هم بلافاصله بعد از ورود به یونایتد کاپیتان شده بود انتقادهایی را به همراه داشت.

در سال های اخیر بازیکنانی چون ویدیچ، گری نویل، رایان گیگز، روی کین، پاتریس اورا، مایکل کریک، دیوید بکام و وین رونی سابقه کاپیتانی این تیم بزرگ را داشتند.

منتقدان بر این باور هستند که سپردن بازوبند کاپیتانی تیمی به مانند منچستریونایتد به بازیکنان تازه وارد می تواند در آینده دردسرساز باشد و اینکه آن ها به یک کاپیتان تمام عیار نیاز دارند که قدرت رهبری تیم را داشته باشد. کمااینکه مگوایر خودش هنوز کیفیت فنی بالایی را در این تیم به نمایش نگذاشته و بسیاری کارشناسان انتقادات فنی به او وارد می دانند و همین باعث شده که بسیاری هم عقیده باشند که نه مگوایر و نه برونو انتخاب های خوبی برای کاپیتانی تیم بزرگ منچستریونایتد نیستند.

دیدگاه تان را بنویسید