مربی هلندی تیم امید: ایران می تواند چند جهانبخش داشته باشد

مربی هلندی تیم ملی امید معتقد است که چندین بازیکن این تیم می‌توانند در آینده چهره‌های شاخصی در فوتبال ایران شوند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در حاشیه تمرین تیم امید، جان لامرز مربی هلندی این تیم و دستیار مهدی مهدوی‌کیا در گفتگو با برنامه‌ی ورزش و مردم درباره‌ی شرایط خود در ایران گفت: خیلی خوب است، با این بچه‌ها تمرین کردن در این زمین و آب و هوا عالی است.

لامرز در پاسخ به دوران حضورش در ایران گفت: این بار سومی است که در ایران حضور دارم و ما در تمرینات تیم امید در ایران حضور داریم؛ قبل از این‌که به تیم امید بیایم، به ایران سفر نکرده بودم اما این‌بار توانستم بروم و ایران را بگردم و ببینم که کشور خیلی زیبایی دارید.

مربی تیم امید درباره‌ی استعدادهای فوتبال ایران توضیح داد: من استعدادهای زیادی را از نظر تکنیکی در اینجا دیدم و با آقای مهدوی‌کیا هم که صحبت می‌کردیم، تاکتیکی می‌توانیم روی این بازیکنان کار کنیم. یکی از کارهای من در اینجا همین است و از این نظر استعدادهای زیادی داریم و می‌توانیم آن‌ها را پرورش بدهیم.

جان لامرز مربی هلندی تیم امید در پاسخ به این‌که کدام بازیکنان از تیم امید می‌توانند به مانند علیرضا جهانبخش که در لیگ هلند حضور دارد شکوفا شوند، پاسخ جالبی داد و گفت: با یکی دو بازیکن نمی‌توانم بگویم، یازده نفری که در تاجیکستان در ترکیب اصلی داشتیم و همانطور بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار داریم، همگی این پتانسیل را دارند که بازیکنان بزرگی شوند چرا که همگی‌شان استعدادهای بزرگی هستند اما استعداد خالی کافی نیست و نیاز است که تلاش زیادی کنند و روی آن‌ها کار کنیم اما پتانسیلی که بین همه‌ی بازیکنان می‌بینم، این است که در آینده می‌توانند به تیم ملی بزرگسالان برسند.

 

دیدگاه تان را بنویسید