بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی امید؛

حمایت صالحی امیری از مهدوی کیا؛ ۵۰۰ میلیون برای تیم امید واریزکردیم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما در مسائل فنی تیم امید دخالتی نداریم و تنها حمایت می‌کنیم که در اولین اقدام ۵۰۰ میلیون تومان روز گذشته به تیم فوتبال امید کمک کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیدرضا صالحی امیری پس از بازدید از اردوی  تیم ملی فوتبال امید در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز همراه همکاران خوبم کامرانی فر، محمد محمدی سرپرست تیم، نصرالله سجادی و پیمان فخری سرپرست کاروان بازی های آسیایی از فعالیت تیم امید باز کردیم. در مجموع باورم این است که  تیم امید خواهد درخشید. اراده وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این است به دور از حاشیه حمایت حداکثری داشته باشیم. جلساتی هم با مسئولان فدراسیون داشتیم.

او ادامه داد: دخالتی در مسائل فنی نداریم و وظیفه ما حمایت است. اقدام اولیه برای حمایت مالی انجام دادیم و این حمایت استمرار دارد. ۵۰۰ میلیون تومان حمایت اولیه انجام دادیم. انتخاب سرمربی و کادرفنی  موضوع مهمی بود که درست انجام شد. مهدوی کیا قهرمان ملی و یکی از بهترین های فوتبال ما است. او با انگیزه و  با کادرفنی قوی حاضر شد و مسیری دنبال می کند که به موفقیت ختم می شود.

صالحی امیری همچنین گفت: بازیکنان تیم زیر ۲۱ سال هستند و برای المپیک پاریس آماده می شوند. روند حرکتی که آغاز شده مثبت است. در دو رویداد بازی های آسیایی و کشورهای اسلامی همراه تیم هستیم. قرار است جلسات مداوم با سرپرست و کادر فنی داشته باشیم.

صالحی امیری در مورد دغدغه مبنی بر نیاز داشتن به بازی‌های تدارکاتی بیشتر تصریح کرد: در چند مورد توافق ایجاد شد. اراده کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال بر این است که تیم در المپیک پاریس حاضر شود. البته ما در مسائل فنی دخالت نمی‌کنیم و متولی مسائل فنی فدراسیون است و تنها وظیفه ما این است که حمایت حداکثری را از تیم امید داشته باشیم.

بازدید صالحی امیری از اردوی تیم ملی

بازدید صالحی امیری از اردوی تیم ملی

بازدید صالحی امیری از اردوی تیم ملی

بازدید صالحی امیری از اردوی تیم ملی

دیدگاه تان را بنویسید