بازدید پیمان فخری از اردوی تیم‌های ملی کاراته و سپک تاکرا

پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی هانگژو عصر روز گذشته (شنبه ۲۰ فروردین) از از اردوی تیم‌های ملی کاراته و سپک تاکرا در آکادمی ملی المپیک بازدید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با توجه به پیش رو بودن بازی‌های آسیایی هانگژو اردوی  رشته های اعزامی در حال برگزاری است که  به همین منظور  تیم های ملی کاراته و سپک تاکرا طبق هماهنگی‌ها در  آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری تمرینات خود هستند.

به همین منظور پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی هانگژو روز گذشته با حضور در آکادمی ملی المپیک از تمرینات تیم‌های ملی سپک تاکرا و کاراته بازدید کرد.

وی ضمن گفتگو با مسئولان، کادرفنی و ورزشکاران و اطلاع از وضعیت آمادگی آنان، برنامه‌های آینده برای اردو‌های بعدی به منظور آمادگی هرچه بیشتر   قول  همه گونه حمایت از سوی کمیته ملی المپیک را داد.

در ادامه فخری ضمن آرزوی موفقیت و کسب بهترین نتیجه در هانگژو با تاکید از کادرفنی خواست تا تست‌های آمادگی جسمانی ورزشکاران را در محل آکادمی و طبق برنامه‌ای که از قبل هماهنگ شده بود انجام دهند و همچنین در گفتگو با ورزشکاران تاکید کرد که در تعطیلی اردو‌ها به تمریناتشان توجه کنند تا از شرایط آمادگی دور نشوند.

در اردوی سپک تاکرا، سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا به همراه کادر فنی و ورزشکاران و در اردوی کاراته نیز سید حسن طباطبایی و محسن آشوری رئیس و نایب رئیس فدراسیون حضور داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید