استراماچونی: موقعیت های فولاد حاصل اشتباهات خودمان بود!

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال الغرافه قطر دلیل توقف شاگردانش در بازی مقابل فولاد خوزستان در بازی افتتاحیه فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال الغرافه قطر پس از تساوی بدون گل شاگردانش برابر فولاد در ورزشگاه عبدالله فیصل شهر جده عربستان در هفته نخست بازی‌های گروه C لیگ قهرمانان آسیا، وقفه 20 روزه مسابقات فوتبال در قطر را باعث ناکامی مردانش در کسب پیروزی در این بازی دانست.

استراماچونی در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی امروز اصلاً بازی آسانی نبود، چرا که آخرین بازی ما قبل از این مسابقه 20 روز پیش انجام شد. بنابراین تیم از آمادگی کافی برخوردار نبود و به نظرم برای انجام این بازی به فرصت بیشتری نیاز داشت. ما 48 ساعت دیگر دوباره باید بازی کنیم. پس لازم بود که تمرینات بیشتری انجام دهیم.

سرمربی سابق استقلال درباره فولاد هم گفت: تیم فولاد مقابل دروازه ما چندین موقعیت گلزنی ایجاد کرد که نتیجه اشتباهات تیم خودمان بود و همانطور که می‌دانید تیم ما بازیکنانی در ترکیبش دارد که سال‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بازی نکرده‌اند و داستان تورنمنت‌های قاره‌ای متفاوت از بازی‌های داخلی است.

استراماچونی در پایان تأکید کرد: فولاد فصل گذشته هم در  لیگ قهرمانان حضور داشته و امسال هم با همان تیم و مربی به این رقابت‌ها آمده است که این برای آنها یک امتیاز محسوب می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید