جی پلاس

لیگ قهرمانان آسیا|شارجه صفر - تراکتور 2/ الوحدات یک- فولاد صفر؛ تراکتور در لیست انتظار صعود و پایان تلخ برای فولاد! +عکس و ویدیوی گل‌ها

فولاد و تراکتور در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به مصاف الوحدات اردن و شارجه امارات رفتند که شاگردان خطیبی حریف را بردند اما فولاد به تیم اردنی باخت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  دیدار دو تیم شارجه امارات و تراکتور ایران در آخرین دیدار گروه B لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:30 پنجشنبه شب در ورزشگاه شارجه آغاز شد و با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید. محمد عباس‌زاده در دقیقه 7 و 66 مسابقه برای تراکتور موفق به گلزنی شد.

تراکتور که این دیدار را با ترکیب محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد عباس‌زاده و میلاد فخرالدینی آغاز کرد، با تغییر اهدافش در این بازی خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 7 مسابقه با پرس در یک سوم دفاعی شارجه، سامان نریمان جهان صاحب توپ شد و محمد عباس‌زاده را در موقعیت قرار داد تا این بازیکن دروازه شارجه را باز کند. بازیکنان تراکتور در نیمه نخست بازی با پرس از بالا و تصاحب توپ در میدان، بازی خود را به حریف اماراتی دیکته کردند و پیروز به رختکن رفتند. هرچند صعود شارجه به عنوان تیم نخست گروه B چندان به آب و آتش نزد تا کار تراکتوری‌ها دشوار نشود. در نیمه دوم تراکتوری‌ها سعی در کنترل بازی و افزایش فاصله در ضد حملات داشتند. جایی که سامان نریمان در دقیقه 66 خود را تا شش قدم شارجه رساند و در نهایت با ارسال پاس در دهانه دروازه عباس‌زاده و تراکتور را به گل دوم رساند‌. میثم تیموری به جای پیمان بابایی، سعید واسعی به جای سامان نریمان جهان، علی فتحی و صیاد کوکبی‌اصل به جای  محمد عباس‌زاده و ابوالفضل رزاق‌پور و پیمان کشاورز به جای اکبر ایمانی در نیمه دوم برای تراکتور وارد زمین شدند.

تراکتور با این پیروزی بدون شکست باقی ماند و 10 امتیازی شد و شانس صعود به مرحله هشتم نهایی را به عنوان یکی از برترین تیم‌های دوم دارد، اما برای صعود باید منتظر نتایج دیدارهای گروه A و C داشته باشد که تکلیف نتایج این گروه‌ ها نیز مشخص شود.

فولاد صفر - الوحدات یک

فولاد ایران در آخرین بازی‌اش در گروه D لیگ قهرمانان آسیا،‌ از ساعت 22:30 پنجشنبه شب در ورزشگاه فصیل بن فهد ریاض به مصاف الوحدات اردن رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. حسن سعد در دقیقه 27 گل الوحده را به ثمر رساند. پیش از این بازی فولاد و الوحدات به ترتیب با 5 و 4 امتیاز شانسی برای صعود از این گروه نداشتند و این مسابقه، یک دیدار تشریفاتی برای هر دو تیم به حساب می‌آمد. در بازی رفت دو تیم فولاد با یک گل پیروز شده بود. در نیمه اول در حالی که دو تیم موقیعت‌های چندانی روی دروازه هم به وجود نیاوردند، سعد روی یک سانتر موفق شد با ضربه سر دروازه محسن فروزان را باز کند. در نیمه دوم فولاد با تعویض‌هایی که انجام داد فشار بیشتری روی دروازه الوحدات ایجاد کرد و صاحب موقعیت‌‌هایی شد که از دست رفت. فولاد با این شکست با همان 5 امتیاز جای خود را با الوحدات عوض کرد تا با قعرنشینی و ناکامی به کارش در لیگ قهرمانان آسیا پایان دهد. فولادی‌ها در مرحله پلی آف با 4 گل العین را شکست دادند و در دور رفت مرحله گروهی نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند ولی در دور برگشت با افزایش فشار بازی‌ها و البته مصدومیت‌های بازیکنان، در هر 3 بازی شکست خوردند. قضاوت این دیدار برعهده علی صباح از عراق بود که سیدمهران موسوی و محمد آبشک از فولاد و رجایی عاید از الوحدات را با کارت زرد جریمه کرد.

 

لیگ قهرمانان آسیا تراکتور الشارجه امارات

لیگ قهرمانان آسیا تراکتور الشارجه امارات

لیگ قهرمانان آسیا تراکتور الشارجه امارات

لیگ قهرمانان آسیا تراکتور الشارجه امارات

لیگ قهرمانان آسیا تراکتور الشارجه امارات

 

گل دوم تراکتور به شارجه توسط محمد عباس زاده

گل اول تراکتور به شارجه توسط محمد عباس زاده

گل اول الوحدات به فولاد توسط سعد علی
 

دیدگاه تان را بنویسید