واکنش ساوت گیت به همگروهی با ایران: شناختی نداریم!

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس اعلام کرد که شناختی از تیم ملی ایران ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی انگلیس در گروه B مرحله گروهی جام جهانی با ایران، امریکا و برنده تقابل ولز/ اوکراین و اسکاتلند همگروه شد.

گرت ساوت‌گیت در پایان قرعه کشی مدعی شد انگلیس با تیم های ایران و آمریکا مدت هاست بازی نکرده و زمان مشخص شدن تیم سوم نیز با توجه به شرایط منطقه برایش اهمیت چندانی ندارد.

گرت ساوت‌گیت سرمربی انگلیس که همراه با این تیم نایب قهرمان یورو 2020 شد  گفت: ما در مقابل دو تیم اول گروه برای مدت زیادی است که بازی نکرده ایم و تیم سوم کاملا ناشناخته است. ما می دانیم که آنها در مورد چه چیزی هستند. برنامه ما پایان فصل لیگ برتر و صعود هرچه سریع تر از گروه خواهد بود. ما باید از گروه خود صعود کنیم و این هدف اول تیم ملی انگلیس است. در شرایط فعلی تمام افکار ما با اوکراین و مردم این کشور است، بنابراین زمان مشخص شدن تیم سوم اهمیتی ندارد و باید خود را با شرایط تطبیق دهیم.

او ادامه داد: پرواز ما برای رسیدن به اینجا تاخیر داشت و من زمان زیادی در این کشور نبوده ام. ما باید با روابط خود در قطر، تغییراتی را که می خواهیم ایجاد کنیم. اما امروز تمرکز من روی قرعه کشی و بررسی تمام جنبه های آن است. وقتی در سید اول قرار می گیرید یعنی با شش یا هفت تیم قدرتمند در گروه خود بازی نخواهید کرد. تقابل با ایالات متحده آمریکا جالب است و من گرگ برهالتر را خوب می شناسم. ما چند بار طولانی باز هم حرف زده ایم. آنها بازیکنان بسیار خوبی داشته و ما می دانیم که آنها به عنوان یک تیم چه توانایی هایی دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید