مهمانی دردسرساز خانواده ستاره لیگ برتری

خانواده فیل فودن هافبک جوان منچسترسیتی در روز مادر «جشنواره موسیقی» با سیستم صوتی بلند برگزار کردند که باعث شکایت به پلیس شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ از خانواده فیل فودن، ستاره انگلیسی، به دلیل برگزاری «جشنواره موسیقی» با سیستم صوتی پرهیاهو در روز مادر، به پلیس شکایت شد.

این ستاره جوان سه سال پیش خانه شش اتاقه ۲٫۸۵ میلیون پوندی را در دهکده‌ای آرام در چشایر برای والدینش خرید. باشگاه او منچسترسیتی به خاطر رقابت با منچستریونایتد، همسایه‌های پر سر و صدا لقب گرفت، اما روز یکشنبه، همه سروصداها از عمارت او می‌آمد.

همسایه‌های عصبانی از این مهمانی خیلی پر سر و صدا با دی‌جی شکایت کردند. در زمان مهمانی، فودن ۲۱ ساله در کنار تیم انگلیس بود که برای بازی دوستانه امشب مقابل ساحل عاج آماده شود.

مردم محلی ادعا کردند که این مهمانی با تصنیف‌های ویتنی هیوستون شروع شد و بعداً به رقص و پایکوبی رسید. یکی گفت: «سر و صدا خیلی زیاد بود و مدتی طولانی ادامه داشت اما بعد از کنترل خارج شد.»

یکی از همسایه‌ها به نام مورین بای، ۸۱ ساله، گفت: «وحشتناک بود. تنها چیزی که می‌توانستید بشنوید صدای «بوم، بوم، بوم» موسیقی بود. من با مهمانی مشکلی ندارم اما نه تمام روز. حدوداً از ظهر یا ساعت ۱ بعد از ظهر شروع شد و تا قبل از ۱۰ ادامه داشت. یکی از همسایه‌های ما برای شکایت رفت و به او گفتند دیروقت نیست و صدا هم آنقدرها بلند نیست و بعد او را به بیرون راهنمایی کردند.»

سایر ساکنان از این رویداد در صفحات اجتماعی فیس‌بوک شکایت کردند. شارلوت مونکستر گفت: «امشب به همه همسایگانم فکر می‌کنم. روز مادر مبارک. من به آنجا رفتم و خواستم که موسیقی را کم کنند. امیدت را از دست نده.»

سلین واترز افزود: «انگار در کنار یک جشنواره هستیم. آخر هفته بسیاری از مردم خراب شد و فردا صبح کودکان خسته بسیار زیادی برای بیدار شدن برای مدرسه تلاش می‌کنند. ما به عنوان یک جامعه چه کنیم تا جلوی رفتار ضد اجتماعی او را بگیریم؟»

پلیس چشایر تأیید کرد که در ساعت ۸:۵۰ شب شکایتی به خاطر سر و صدا دریافت کرد. پرونده به شورای محلی منتقل شد و شورای محلی گفت که در حال بررسی است. یک منبع نزدیک به فودن، که دارای دو فرزند از شریک زندگی‌اش ربکا است، گفت که این ستاره دیگر در این ملک زندگی نمی‌کند و اصرار داشت که مهمانی تا ساعت ۵ بعد از ظهر شروع نشده است.» آن‌ها افزودند: «یکی از همسایه‌ها به خاطر سر و صدا شکایت کرد و صدای موزیک کم شد. مهمانی هم در ساعت ۹:۵۰ دقیقه شب به اتمام رسید.»

ماه گذشته بعد از پیروزی بوکسور کل بروک مقابل امیر خان، مادر ۴۱ ساله فودن، کلر، با گروهی از تماشاگران که به پسرش توهین لفظی کرده بودند درگیر دعوا شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید