تساوی منچستریونایتد و پیروزی منچستر سیتی/ برتری یوونتوس، رئال و بایرن مونیخ+ عکس

منچستر یونایتد در شبی که مهاجمانش موقعیت های زیادی را از دست دادند، به تساوی بدون گل مقابل تیم انتهای جدولی بسنده کرد. تیم های سیتی، یوونتوس، بایرن مونیخ و رئال هم رقبای خود را به سختی شکست دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مسابقات فوتبال باشگاهی امشب در حالی پیگیری شد که تیم های صاحب نام اروپا به مصاف رقبای خود رفتند و به پیروزی دست یافتند. .

منچستر یونایتد صفر - واتفورد صفر

در دومین روز از هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) سه بازی همزمان از ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل میهمان پایین جدولی‌اش واتفورد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد. شیاطین سرخ با وجود سلطه مطلق بر بازی و تملک توپ و شوت‌های بیشتر، چوب کم دقتی‌شان در زدن ضربات آخر را خوردند و در نهایت به تقسیم امتیاز با تیم نوزدهم جدول رضایت دادند. این نتیجه به منزله ثبت هشتمین تساوی فصل شیاطین سرخ بود و آنها را 47 امتیازی کرد تا فعلاً در رده چهارم جدول باقی بمانند اما این در شرایطی است که آرسنال رده پنجمی با سه بازی کمتر تنها دو امتیاز با من‌یونایتد فاصله دارد.

منچستر یونایتد/ کریستیانو رونالدو

امپولی 2 - یوونتوس 3

از هفته بیست و هفتم رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس در خانه امپولی به میدان رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. در این بازی مویزه کین 32، ولاهوویچ 2+45 و 66 برای یووه گل زدند و گل های امپولی توسط زورکوفسکی 39 و مانتیا 76 زده شد. یووه با این برد 50 امتیازی شد و در رده چهارم قرار دارد. در صدر سری آ، میلان با 57 امتیاز صدرنشین است. اینتر هم 55 امتیازی است و ناپولی هم با 54 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

رایو وایکانو صفر - رئال مادرید یک

رئال مادرید یک بار دیگر با پاس گل وینیسیوس جونیور و گلزنی کریم بنزما، به پیروزی رسید. شاگردان کارلو آنچلوتی مقابل رایووایکانو با یک گل به برتری رسیدند و توانستند جایگاه خود در صدرجدول را تثبیت کنند.

رئال مادرید/ کریم بنزما

اورتون صفر - منچستر سیتی یک

رئال مادرید/ کریم بنزما

آینتراخت فرانکورت صفر - بایرن مونیخ یک

از هفته بیست و چهارم رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ میهمان اینتراخت فرانکفورت بود و با یک گل پیروز شد. گلزن بایرنی ها در این بازی لروی سانه در دقیقه 71 بود.

بایرن با این برد 58 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در بوندس لیگا ادامه داد. اینتراخت با 31 امتیاز در رده دهم است.

بایرن مونیخ/ لروی سانه

اورتون صفر - منچستر سیتی یک

در ادامه هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی در گودیسون پارک میهمان اورتون بود و با یک گل به پیروزی رسید. تک گل این بازی را فیل فودن در دقیقه 82 وارد دروازه حریف کرد. سیتی با این برد 66 امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد. اورتون با لمپارد هم حال و روز خوبی ندارد و با 22 امتیاز در رده هفدهم است.

منچستر سیتی/ فیل فودن

دیدگاه تان را بنویسید