کی‌روش: 16 نفری دفاع می‌کنیم و به جام جهانی می‌رویم!

کارلوس کی روش می گوید تیمش با 16 بازیکن مقابل سنگال دفاع و به جام جهانی صعود خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کارلوس کی روش و تیم ملی مصر برای صعود به جام جهانی نیازمند یک تساوی برابر سنگال هستند و این مربی می گوید تیمش با 16 بازیکن دست به دفاع خواهد زد.

سرمربی تیم ملی مصر اذعان داشت که در مقابل سنگال تیمش با آرایشی دفاعی قرار خواهد گرفت.

بعد از برتری یک گله در بازی رفت، شاگردان کارلوس کی‌روش امیدوارند در بازی برگشت هم بتوانند برتری خود را حفظ کنند و با پیروزی مقابل سنگال راهی رقابت‌های جام جهانی شوند.

در آستانه‌ی برگزاری دیدار برگشت تیم‌های ملی مصر و سنگال، کی‌روش با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: با 16 بازیکن دفاع خواهیم کرد تا برتری خودمان را بتوانیم حفظ کنیم؛ منظور من از 16 دفاع این است که هر بازیکن باید تلاش دو بازیکن را کند نه یک بازیکن!

کارلوس کی‌روش ادامه داد: ما در بازی رفت مقابل بهترین تیم آفریقا با شایستگی به پیروزی رسیدیم و اکنون به سنگال می‌رویم و باید برای هر توپ و هر حرکتی بازیکنان مصر با تمام وجود بازی کنند.

سرمربی تیم ملی مصر با اشاره به آمادگی بازیکنان تیمش گفت: ما برای بازی برگشت آماده‌ایم، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از این تقابل رفت و برگشت برنده بیرون بیاییم و به جام جهانی صعود کنیم؛ این اولین بار است که من به سنگال سفر می‌کنم.

کی‌روش درباره‌ی حضورش در کشور سنگال توضیح داد: سنگال زیبایی‌های زیادی دارد، امروز روزی مانند هر روز دیگر در تاریخ فوتبال خواهد بود؛ ما کیفیت و مهارت سنگال را می‌دانیم، بنابراین باید شجاعت مبارزه را داشته باشیم؛ مقابل این تیم خوب دفاع خواهیم کرد تا به پیروزی برسیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر در ادامه صحبت‌هایش گفت: هیچ مشکلی برای مسابقه با سنگال نداریم و در قاهره پروسه‌ی آماده‌سازی خوبی را گذراندیم و همه بازیکنان آماده هستند و هیچ مصدومی خوشبختانه نداریم.

کارلوس کی‌روش درباره‌ی کلین‌شیت در مقابل سنگال پاسخ داد: فکر می‌کنم کار سختی بود که ما در بازی رفت انجام دادیم، همه بازیکنان سخت کار کردند و این مسئله انضباط تیمی ما را نشان می‌دهد؛ ما تیمی متشکل از بازیکنان متواضع، با نظم و انضباط عالی داریم.

وی افزود: اگر بتوانیم انضباط بازی رفت را در مسابقه برگشت تکرار کنیم، مطمئناً بازی خوبی را انجام خواهیم داد؛ اما فلسفه من این است که هرگز با سنگال و کامرون بازی نمی‌کنیم بلکه با خودمان بازی می‌کنیم!

کی‌روش در پاسخ به این‌که چه زمانی از مربیگری خداحافظی می‌کند، گفت: روزی که احساس کنم دیگر نمی‌توانم در یک مسابقه فوتبال برنده شوم، تمرین و کارم را متوقف می‌کنم؛ همانطور که به شما گفتم من 45 سال است که این کار را انجام می‌دهم و تیمی را ندیده‌ام که 100 درصد توپ را داشته باشد. در بازی آخر 46 درصد و در فینال جام ملت‌های آفریقا 51 درصد مالک توپ بوده‌ایم.

سرمربی تیم ملی مصر با اشاره به شرایط فنی سنگال توضیح داد: ما برای این تیم که بازیکنان عالی و مربی بزرگی دارد احترام زیادی قائل هستیم، اما زمانی که آنها فقط به ما اجازه مالکیت 5 درصدی دادند، می‌توانستم با کارهای جادویی معجزه کنم.

کارلوس کی‌روش ادامه داد: مهم‌ترین مسئله برای مصر، سنگال و هوادارانش هستند که به آن‌ها باید بگویم که بدانید دو تیم با بازیکنان بسیار خوب برای حضور در جام جهانی مبارزه و تلاش می‌کنند.

کی‌روش در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: اگر دست من می‌بود، دو تیم برتر آفریقا به جام جهانی صعود می‌کردند اما این قوانین است و امروز فقط بهترین تیم صعود می‌کند، به سنگال احترام می‌گذارم اما امیدوارم تیم صعودکننده مصر باشد.

دیدگاه تان را بنویسید