سوال مهم برای قفس توری پرسپولیس؛ لک یا گوهری؟

بعد از عملکرد سینوسی حامد لک در چند بازی اخیر پرسپولیس، به نظر می رسد گل محمدی کار سختی برای انتخاب دروازه بان دربی داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در آستانه دربی پایتخت، به نظر می رسد یحیی گل محمدی در انتخاب گلر خود دچار تردید شود.

ورزش سه نوشت: حامد لک بعد از یک دوره‌ی نسبتاً خوب در پرسپولیس، چالشی جدی برای اثبات کیفیت خود را پشت سر می‌گذارد.

این دروازه‌بان سابق تیم‌هایی مثل تراکتور تبریز، صبای قم، فولاد خوزستان و ... که در دوران شروع کارش در پرسپولیس درخششی فوق‌العاده داشت و جای خالی علیرضا بیرانوند را به خوبی پر کرد، با تجربه‌ی 3 دربی، خود را برای یکی از حساس‌ترین مسابقات باشگاهی زندگی خود آماده می‌کند.

در این هفته و تا پیش از آغاز این مسابقه، تردیدهای زیادی برای انتخاب دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس وجود داشت و محمد نوری عضو سابق هیات‌مدیره استقلال نیز به لک کنایه زد که «نذر می‌کند که او درون دروازه سرخ‌ها قرار بگیرد.»؛ اتفاقی که چندان غیرمتحمل نیست، چرا که در دو مسابقه‌ای که احمد گوهری جانشین لک شده، نمایش آنچنان مطمئنی از خود نشان نداده و تجربه‌ی لک شاید او را بدل به شماره‌ی یک پرسپولیس در دربی کند.

جالب این‌که پرویز برومند دروازه‌بان سابق استقلال بعد از مصاحبه‌ی نوری به حمایت از گلر پرسپولیس پرداخت و نزول مقطعی را جزو طبیعیات دوران ورزشی هر گلری دانست.

اگر لک به شماره‌ی یک در مسابقه‌ی امروز به میدان برود، یک فرصت ویژه را پیش‌روی خود می‌بیند؛ فرصتی برای پاک کردن همه‌ی نکات منفی و کامنت‌های تندی که به خصوص بعد از گل‌های خورده‌اش در آبادان علیه او مطرح شد؛ دربی برای آن‌هایی که متمرکز، باهوش و صاحب‌مایه‌ی فوتبالی هستند همیشه یک فرصت ویژه بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید