قلعه نویی: قبل از اسکوچیچ، برای هدایت تیم ملی انتخاب شدم اما ... + ویدیو

امیر قلعه نویی می گوید توافقات لازم میان او و فدراسیون فوتبال برای قبول هدایت تیم ملی بعد از برکناری ویلموتس شده بود اما سپاهان مخالفت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ قبل از انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی، فدراسیون فوتبال مذاکرات بسیاری با علی دایی، گل محمدی و همینطور با برانکو ایوانکوویچ داشت که در این بین، قلعه نویی به توافق نهایی دست یافت که با مخالفت باشگاه سپاهان همراه شد و مدیران فدراسیون هم اسکوچیچ را انتخاب کردند.

امیر قلعه نویی درباره ماجرای مذاکره با این فدراسیون و تعیین دستمزد به عنوان سرمربی می گوید: دوستان آمدند در اصفهان جلسه گذاشتیم و تقریبا کار نهایی شده بود. برای تیم ملی نباید مبلغ بگذاریم. کما اینکه وقتی به مالزی رفتیم، درگیری بین کمیته انتقالی و مسئولین وقت ورزش بود، افتخار ما این بود که بدون قرارداد به مالزی رفتیم. دوستان به این مسائل توجه نمی کنند. آنجا هم توافقات تقریبا تمام شده بود که قرار بود بعد از بازی با السد اعلام کنند.

وی ادامه داد: من شرط گذاشتم که برای حضور در تیم ملی، مدیران بالا دستی باشگاه (سپاهان) رضایت داشته باشند که در نهایت آقای عظیمیان مخالفت کرد و من هم تمکین کردم.

سرمربی گل گهر درباره اینکه آیا حسرت این اتفاق را می خورد، گفت: بعد از اتفاقی که دوره اول تیم ملی برایم رخ داد و در حق من ظلم شد، 14 سال مبارزه کردم و سختی کشیدم و در شهرستان ها و تیم های بی پول بودم. به چیزی که می خواستم رسیدم. این لطف و بزرگی آقای بهاروند و کشوری بود که می دانستند درگیر مسابقات بودم و به اصفهان آمدیم و نهایی کردیم. زحمت کشیده بود که به تیم ملی برسیم و نشد. حتما خیریتی در کار بود. یا من لیاقت نداشتم یا خیریتی در کار بود که نشد. ما در رابطه با سپاهان، چیزی که وظیفه ما بود را انجام دادیم. خوشحالم در مجموعه ای کار می کنم که بعدها مردم متوجه خواهند شد که این شرکت چه خدماتی به مملکت و ورزش ارائه می کند.

دیدگاه تان را بنویسید