قهر، دندان درد یا چرک گوش؛ اسکوچیچ چرا بدرقه زنان را ترک کرد؟/ کنعانی‌زادگان در کمیته اخلاق

سرپرست تیم ملی فوتبال در توضیح اینکه چرا دراگان اسکوچیچ ناگهان مراسم بدرقه تیم ملی زنان را ترک کرد، اظهارات متناقضی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان ایران برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا امروز (شنبه) در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. تیم ملی زنان ایران برای نخستین بار به جام ملت‌ها راه یافته است. در این مراسم علاوه بر رئیس و برخی مقامات فدراسیون فوتبال و تعدادی از پیشکسوتان فوتبال ایران، دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان، سرمربی و مربی تیم ملی هم حضور داشتند.

در میانه‌های مراسم، زمانی که اسکوچیچ قصد داشت برای تقدیر از بانوان به روی صحنه برود، مجری برنامه گفت "آسیاب به نوبت" و این جمله کافی بود تا سرمربی کروات تیم ملی ناراحت شود و مراسم را ترک کند.

* اسکوچیچ قهر نکرد، دندانش درد می‌کرد

مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران اما اصرار دارد که اسکوچیچ از چیزی ناراحت نشده و دلیل ترک مراسم، دندان‌درد بوده است. البته او در جای دیگر گفته گوش سرمربی تیم ملی چرک کرده بود و او با درد در مراسم حاضر شده بود!

او گفت: آقای اسکوچیچ ناراحت نشد بلکه دندانش درد می‌کرد! اتفاقا یک جلسه هم بعد از این برنامه با آقای عزیزی خادم داشت که از او درخواست کرد جلسه به فردا موکول شود و آقای عزیزی‌خادم هم پذیرفتند.

وی در واکنش به اینکه ظاهرا اسکوچیچ گفته این نحوه برخورد با یک سرمربی نیست گفت: این جمله را یکی از همکاران رسانه‌ای بیان کردند. گوش آقای اسکوچیچ چرک کرده بود و به همین دلیل خواستند به معاینه پزشکی خود رسیدگی کنند. در نتیجه جلسه با عزیزی خادم هم به روز دیگری موکول شد. حتی آقای اسکوچیچ روی سن رفت و صحبت کرد. من به شما قول می‌دهم ناراحتی وجود نداشت.

*‌زمان اعلام فهرست تیم ملی فوتبال

سرپرست تیم ملی مردان درباره زمان اعلام فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی گفت: اسامی بازیکنان دو روز قبل از اردو اعلام خواهد شد.

* درباره کنعانی‌زادگان، کمیته اخلاق تصمیم می‌گیرد

او درباره دعوت شدن یا نشدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به اردوی تیم ملی به علت احتمال وجود مساله اخلاقی که اخیرا گریبان این بازیکن را گرفته گفت: این موضوع در حال بررسی است. آقای کنعانی‌زادگان طبیعتا در قطر هستند اما نماینده این بازیکن برای ادای توضیحات به کمیته اخلاق می‌رود. باید ببینیم کمیته اخلاق چه تصمیمی می‌گیرد. این موضوع در حیطه کاری ما نیست.

تیم ملی فوتبال ایران از چهارم بهمن ۱۴۰۰ مهیای دیدار با تیم‌های ملی عراق و امارات در انتخابی جام جهانی می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید