اشتباه فرهاد مجیدی برای خرید یک مدافع؟

ابوالفضل جلالی با سر و صدای زیاد و اصرارهای فراوان مجیدی به استقلال پیوست اما با گذشت 21 هفته از لیگ، او فقط دقایق اندکی برای آبی پوشان بازی کرده و همچنان مصدوم است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ استقلال برای خرید ابوالفضل جلالی از سایپا، مذاکرات بسیاری انجام داد و این مدافع از آخرین خریدهای مجیدی در فصل نقل و انتقالات بود اما با گذشت دو سوم از لیگ برتر، جلالی هرگز دست مجیدی را در این فصل نگرفته است.

مدافع سابق سایپا که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد، با سقوط تیم سابقش به لیگ دسته یک، توجه استقلال و مجیدی را به خود جلب کرد اما جذب این بازیکن با توجه به قرارداد با سایپا کار راحتی نبود. در نتیجه کار گره خورده بود اما آجرلو برای رفع خواسته های مجیدی، در نهایت جلالی را به اردوگاه آبی پوشان آورد.

البته در همان مقطع هم گفته شد که جلالی مصدوم است اما امیدواری های زیادی وجود داشت که او از نیم فصل به استقلال بپیوندد. همین اتفاق هم رخ داد و جلالی بعد از یکی دو بازی، بالاخره به ترکیب اصلی استقلال هم رسید اما باز هم مصدوم شد و فعلا دور از دسترس مجیدی است.

با این اوضاع و احوال و پر کردن جای یک بازیکن در ترکیب اصلی آبی پوشان، به نظرم می رسد مجیدی هر چقدر خریدهای خوبی را در این فصل انجام داده، درباره جلالی دچار اشتباه شده و نتوانسته از بازیکن مورد علاقه خود در این فصل استفاده کند.

دیدگاه تان را بنویسید