حسرت یک مربی برای طارمی؛ حیف مهدی دیر به اروپا آمد+عکس

مهدی طارمی این روزها حسابی در ترکیب پورتو می‌درخشد و عملکرد بسیار خوب او تمجید رسانه‌های این کشور را به دنبال داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم پورتو، این هفته باز هم در ترکیب تیمش درخشید.

او شنبه و در چارچوب رقابت‌های فوتبال پرتغال،  موفق شد مقابل پاکوش دی فریرا یک گل و دو پاس گل ثبت کند و با تیمش به برتری دست یابد. ستاره ایران در این مسابقه 2 پاس گل داد و یک گل نیز به ثبت رساند تا به تاثیرگذارترین بازیکن لیگ پرتغال بدل شود.

طارمی در حال حاضر روی 25 گل پورتو تاثیرگذار بوده است و توانسته با آمار 13 گل و 12 پاس گل از رافا سیلوا، ستاره بنفیکا نیز جلو بزند.

در همین رابطه سایت Renaissance مصاحبه‌ای با «برونو مارینو»، مربی پرتغالی انجام داده که در خاورمیانه کار کرده است.

مهدی طارمی

مارینو در خصوص عملکرد طارمی گفت: او در الغرافه نشان داد که می‌تواند در اروپا بازی کند. عملکرد او اصلا مرا متعجب نکرد. او بازیکنی باهوش است. در قطر و ریوآوه بر اساس سیستم بازی، او بیشتر یک گلزن بود ولی در پورتو او هم یک گلزن است و هم در بین خطوط به بازیسازی کمک می‌کند. او یک بازیکن خارق‌العاده است و توانسته در فصل دوم خودش در پورتو یک نمایشی بی‌نظیر به اجرا گذارد و آمارش را نسبت به قبل بهبود بخشد.

این مربی پرتغالی مدعی شد که طارمی را از زمان الغرافه می‌شناسد و گفت: تنها حسرتم این است که چرا انقدر او با توجه به کیفیتش دیر به اروپا رسید. او هم در همه جای زمین هوشیار بازی می‌کند. چه توپ را داشته باشد ، چه توپ را نداشته باشد بین خطوط به خوبی حرکت می‌کند. او به نظرم همه کار می‌تواند بکند، بازی را به خوبی تشخیص می‌دهد و می‌تواند به سرعت در فضاها حرکت کند. او یک بازیکن مهم در تیم است.

 

دیدگاه تان را بنویسید