تمجید رسانه‌های پرتغالی از طارمی

درخشش طارمی در بازی شب گذشته پورتو مقابل اسپورتینگ، تمیجید سایت‌های پرتغالی را به همراه داشت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی‌پلاس، در  شب گذشته بازی‌های لیگ فوتبال پرتغال، تیم پورتو در دیداری حساس به مصاف اسپورتینگ رفت که در پایان با درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود از شکست فرار کرد تا با نتیجه 2 - 2 به تساوی دست پیدا کند. عملکرد ستاره ایرانی در این بازی باعث شد تا سایت‌های پرتغالی نیز به تمجید از مهاجم تیم ملی ایران بپردازند و او را قهرمانی معرفی کنند.

observador نوشت: او همیشه در تیتر رسانه‌ها بود. یک بار گفتند او گل زیاد می‌زند، یک بار دیگر گفتند تمارض می‌کند. چند وقت پیش نیز از عملکرد او انتقاد کردند که چرا نه گل زده و نه پاس گل داده است. شب گذشته در بازی کلاسیک پورتو مقابل اسپورتینگ، او دوباره تیتر رسانه‌ها شد زیرا هم گل زد و هم پاس گل داد.

طارمی به پنجمین بازیکن این بازی در تاریخ بدل شد که در یک مسابقه هم گل می‌زند و هم پاس گل می‌دهد. فابیو ویرا نیز در این بازی به این رکورد رسید. جاشوا (پورتو) ، ایزمایلوف (اسپورتینگ) و دیگو (پورتو) دیگر بازیکنانی بودند که در این مسابقه هم گل زدند و هم پاس گل دادند.

ستاره تیم ملی فوتبال ایران که در بهترین دوران فوتبال خود به سر می‌برد، در بازی شب گذشته پورتو روی هر دو گل تیم خود تاثیر مستقیم داشت تا یک تنه مانع شکس یاران خود شود. طارمی در این بازی پاس گل اول تیم خود را داد و در ادامه نیز با ضربه سری تماشایی دروازه اسپورتینگ را باز کرد تا بازی 2 - 2 مساوی شود. به این ترتیب او نمره فوق العاده 8.5 را از "هواسکورد" گرفت تا بهترین بازیکن زمین شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید