هشت لقب خاص و عجیب مهدی طارمی!

سایت های پرتغالی در تعریف و تمجید از ستاره ایرانی تیم پورتو با هم مسابقه می دهند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ درخشش ادامه دار مهدی طارمی در پورتو باعث شده تا سایت ها و خبرگزاری های ورزشی و حتی چهره های فوتبالی لقب های ویژه ای برای او در نظر بگیرند.

قاتل: تونی مارتینس، همبازی اسپانیایی مهدی طارمی در تیم فوتبال پورتو به او لقب «کیلر» یا قاتل داد که در مطبوعات این کشور بازتاب زیادی پیدا کرد.

پوشکاش: سوپر گل زیبای طارمی به ژیل ویسته باعث شد تا صفحه رسمی باشگاه پورتو هم به ستاره ایرانی‌اش لقب پوشکاش بدهد هر چند این جایزه به طور رسمی در مراسم بهترین ها به او داده نشد.

اژدها: پیج باشگاه پورتو پس از درخشش این بازیکن در لیگ پرتغال او را اژدها لقب داد.

هنرمند: پائولو فوتری، پیشکسوت پورتو؛ کاری که طارمی در زمینه گرفتن خطای پنالتی انجام می‌دهد یک هنر است و من باید او را هنرمند صدا کنم.

پادشاه پنالتی: گرفتن پنالتی های متعدد توسط ستاره‌تیم‌ملی باعث شد تا روزنامه «اوجو» در پرتغال به مهدی لقب «پادشاه پنالتی» یا منطقه ۱۱ متر را داد.

ناو هواپیمابر: پس از گل زبا با ضربه سر به بلننسه، یکی از سایت‌های ورزشی پرتغال به طارمی لقب «ناو هواپیمابر» داد.

ماتادور: نشریه معتبر کوریره دلا اسپورت به مهدی طارمی ستاره پورتو لقب «ماتادور» داد و از بازیکنان لاتزیو خواست سخت مراقب این بازیکن باشند.

پاشنه طلا: پس از پاس گل با پاشنه پا در بازی اخیر تیم فوتبال پورتو پرتغال، یکی از مطبوعات این کشور به او لقب جالب «پاشنه طلا» داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید