تکلیف امباپه مشخص شد/ نه به دستمزد نجومی!

فوق ستاره فرانسوی و جوان دنیای فوتبال، در آخرین مصاحبه‌ خود با مسئولان پی‌اس‌جی اتمام حجت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در حالی که مدیران باشگاه ثروتمند پی‌اس‌جی در تلاش هستند تا با دادن پیشنهادهای نجومی به کیلیان امباپه این فوق ستاره فرانسوی را در پاریس نگه دارند، او در آخرین صحبت‌های خود حجت را بر مسئولان این باشگاه تمام کرد.

پس از پیروزی برابر رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان با تک گل این ستاره فرانسوی، مدیران PSG تلاش‌ها برای جلب رضایت این بازیکن و تمدید قرارداد او را شدت بخشیدند.

گفته می‌شد که پیشنهاد جدید باشگاه پاری سن ژرمن به این مهاجم دستمزد 50 میلیون یورویی و بند وفاداری 100 میلیون یورویی بوده اما او این پیشنهاد را هم رد کرده، پیشنهادی که باعث می‌شد او بیشترین دستمزد را در این تیم دریافت کرده و بالاتر از نیمار و لیونل مسی قرار بگیرد.

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس در گزارشی مدعی شده که منابع نزدیک به این بازیکن به آنها خبر داده‌اند که امباپه تصمیم نهایی‌اش را گرفته و پول هیچ نقشی در این تصمیم‌گیری نداشته است.

یکی از این منابع در گفتگو با این روزنامه اظهار داشت:کیلیان امباپه گفته حتی اگر تمام طلاهای دنیا را هم به او بدهند حاضر نیست در پاریس بماند. او از مدت‌ها قبل تصمیم نهایی خود را گرفته و حالا تصمیم دارد این تصمیم را عملی کرده و چالش جدیدی را در زندگی حرفه‌ای خود تجربه کند. او می‌خواهد به رئال برود و با این تیم به موفقیت برسد. تنها منتظر 30 ژوئن است تا رویایش را به حقیقت تبدیل کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید