تمجید مسی از امباپه و پاری‌سن‌ژرمن

فوق ستاره آرژانتینی در آخرین مصاحبه خود به تمجید از باشگاه و همبازی جوان خود پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، لیونل مسی در آخرین مصاحبه خود با رسانه‌ها اعلام کرد که باشگاه و تیم پاری‌سن‌ژرمن طی یک دهه گذشته در مسیر پشرفت قرار دارد و هواداران این تیم نباید به تیم‌های دیگر حسادت کند. ضمن اینکه او بازی در انار اماپه را یک اتفاق خوب دانست.

لیونل مسی گفت: "پاری‌سن‌ژرمن باشگاهی بوده که در ۱۰ یا ۱۱ سال گذشته در حال توسعه و پیشرفت بوده است. این تیم رشد فراوانی داشته و جاه طلبی و تمایل زیادی در پاری‌سن‌ژرمن برای ادامه مسیر پیشرفت وجود دارد. همچنین فضای زیادی برای بهتر شدن وجود دارد و ما قدرت انجام این کار را خواهیم داشت. من فکر می‌کنم پاری‌سن‌ژرمن امروزه یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان است و همچنان به تدریج به پیشرفت و بزرگ‌تر شدن ادامه خواهد داد. 

من فکر می‌کنم که امروز دلیلی برای حسادت به باشگاه های بزرگ و تاریخی اروپا ندارد. فکر می کنم تیمی داریم که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تلاش می کند و ما بسیار جاه طلب هستیم و می خواهیم در این تورنمنت به موفقیت دست یابیم. قهرمان شدن در لیگ قهرمانان پیچیده است و ما هیجان زده ایم، اما باید با آرامش پیش برویم. همچنین نباید فراموش کرد بهترین ها همیشه موفق نمی شوند.

همبازی شدن با کیلیان امباپه؟ من او را در داخل یا خارج از زمین خیلی خوب نمی شناختم. اما به تدریج با هم خیلی بهتر آشنا شده و به خصوص اخیرا یاد گرفته‌ایم که همدیگر را در زمین به خوبی پیدا کنیم. حضور در زمین کنار بهترین بازیکنان جهان خیلی خوب و خوشایند است. من این شانس را داشتم که برای مدت طولانی در بارسلونا در کنار بازیکنان بزرگی بازی کرده و همیشه هم تیمی های باکیفیتی داشته باشم. حالا نیز این شانس را دارم که در پاریس نیز چنین شرایطی داشته باشم. بنابراین من خوشحالم و نمی توانم صبر کنم تا این روند ادامه یابد."

دیدگاه تان را بنویسید