ترابی: داور پنالتی پرسپولیس را نگرفت/ فروزان: کمر تیم ما را شکستند

بازیکنان پرسپولیس و گل گهر بعد از اتمام بازی درباره بحث برانگیزترین صحنه بازی یعنی گل پرسپولیس به تیم میزبان اظهار نظر کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهدی ترابی درباره تساوی یک بر یک دیدار گل‌گهر و پرسپولیس اظهارکرد: می‌‌دانستیم مقابل گل‌گهر که در زمین خودش تیم خوبی است، بازی سختی داریم. تلاش کردیم بتوانیم از این مسابقه دست پر بیرون بیاییم. هرچند یک امتیاز گرفتیم اما تلاش کردیم سه امتیاز را کسب کنیم. ان‌شاءالله در دیدار با مس رفسنجان جبران کنیم.

 

وی درمورد اینکه بازیکنان گل‌‌گهر اعتقاد داشتند گل پرسپولیس هند بوده است، گفت: همین الان از رختکن بیرون آمدم و صحنه را ندیدم. البته فکر می‌کنم در یک صحنه درون محوطه جریمه گل‌گهر برای ما پنالتی نگرفتند.

 

هافبک تیم پرسپولیس درخصوص اینکه برخلاف قبل در این بازی‌ نتوانست گل زیبایی به گل‌گهر بزند، توضیح داد: قسمت نبود. ان‌شاءالله در بازی‌های بعد.

سهرابیان: گل گهر از نظر روحی بهتر شده/خیلی تلاش کردیم اما حقمان را خوردند

آرمین سهرابیان پس از تساوی خانگی گل گهر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بدی نبود. دو تیم تلاش کردند و امتیازات تقسیم شد. شرایط تیم ما بد نیست. ان شاالله به اهدافی که داریم برسیم. از نظر روحی روانی بهتر شدیم و امیدوارم بتوانیم امتیازات را جمع کنیم.

مدافع گل گهر در مورد اینکه صحبت‌هایی مبنی بر برگشت امتیازات گل گهر مطرح شده، گفت: امتیازات... چه بگوییم؟ همه می‌‌دانند به ناحق از ما کم شده، خیلی تلاش کردیم و حقمان را خوردند. با این امتیازات شرایطمان خیلی بهتر می شد و یکی از مدعیان بودیم.

فروزان: کمر گل گهر را شکستند/لیاقت ما سه امتیاز بازی با پرسپولیس بود

محسن فروزان پس از دیدار گل گهر و پرسپولیس اظهار کرد: کمر تیم ما را شکستند. 7 امتیاز از تیم ما کم کردند، اینجا هم پنالتی ما را نگرفتند. حریف با دست به ما گل زد. مردم سیرجان و تیم ما چه گناهی دارند؟ هر تیم دیگری جای ما بود به ته جدول می رفت. 

وی افزود: چقدر تیم ما را تضعیف می‌کنند؟ امروز هم باید این بازی را صددرصد می‌بردیم. همه فرصت هایمان را هم خراب کردند. سه امتیاز در بازی های بزرگ روی همین جزییات به دست می آید. پنالتی ما را می‌گرفت این بازی را برده بودیم. گلشان را هم که با دست زدند. شیرازه تیم ما پاشیده شد. به داور گفتم. قسم هم خوردم قبول نکرد. واقعا نمی دانیم باید چکار کنیم.

دروازه بان گل گهر در مورد اینکه یحیی گل محمدی اعلام کرد گل پرسپولیس سالم بوده، گفت: معلوم است. سرمربی حریف این را می گوید. 10نفر گفتیم با دست زد. حق ما برد بود. به همه مجموعه تیم‌مان خسته نباشید می گویم. واقعا امروز لیاقت ما سه امتیاز بود اما متاسفانه داور آن را از ما گرفت. هروقت هم در مورد داوری صحبت می کنیم، بازیکن و مربی همه را محروم می کنند.

فروزان تصریح کرد: از کی 16تیم لیگ برتری می گویند داوری مشکل دارد. خواهشا داوران مراعات تیم های شهرستانی را کنند. به خدا این مردم سیرجان گناه دارند. همه بلاها را امسال سرشان آوردید.

وی در مورد برخورد گرم با رامین رضاییان اظهار کرد: او رفیق صمیمی من است. از زمان تیم ملی با هم دوست هستیم. بازیکن خیلی با کیفیتی است. می توانست خیلی بیشتر از این پیشرفت کند. حالا کری هایی خوانده می شود که اصلا مهم نیست. جذابیت فوتبال به همین کری ها است.

مصلح: نیاز داشتیم مقابل پرسپولیس هجومی‌تر بازی کنیم

شایان مصلح پس از تساوی گل گهر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی جانداری بود. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. می توانستیم از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم. ولی به هرحال این نتیجه رقم خورد و ان شاالله در بازی‌های بعدی بهتر نتیجه بگیریم.

وی در خصوص خروجش از زمین در نیمه اول، عنوان کرد: بازی قبلی برای تیم گل زدم. در این بازی هم تعویض تاکتیکی انجام شد. تیم گل خورده بود و نیاز داشتیم هجومی تر بازی کنیم. احترام می گذارم. فرق بازیکن حرفه‌ای با بازیکن غیرحرفه‌ای همین است.

 

دیدگاه تان را بنویسید