نتایج لژیونرهای ایرانی| گلزنی مهاجم ایرانی در یونان/ گل چشم نواز جهانبخش برای فاینورد+ عکس و فیلم

ستاره ایرانی تیم فاینورد باز هم برای تیمش موفق به گلزنی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر هلند، فاینورد میزبان کامبور بود و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضورداشت و در دقیقه 49 یک سوپرگل دیدنی به ثمر رساند.مهاجم ایرانی در دقیقه 66 تعویض شد. فاینورد با این برد 51 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. کامبور با 30 امتیاز در رده نهم قرار دارد.

 

علیرضا جهانبخش فاینورد

علیرضا جهانبخش فاینورد

علیرضا جهانبخش فاینورد

علیرضا جهانبخش فاینورد

تساوی در دربی زاگرب با حضور صادق محرمی

از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ فوتبال کرواسی، دربی زاگرب میان تیم های دینامو زاگرب و لوکوموتیو زاگرب برگزار شد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار که دینامو میزبان بود، صادق محرمی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و 59 دقیقه بازی کرد. دینامو زاگرب با این تساوی 49 امتیازی شد و در صدر قرار دارد. لوکوموتیو زاگرب هم با 28 امتیاز در رده ششم است.

پیروزی پونفرادینا با عابدزاده

از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته دوم اسپانیا، پونفرادینا میهمان اسپورتینگ خیخون بود و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. در این بازی امیر عابدزاده سنگربان ایرانی به طور کامل در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت. پونفرادینا با این برد 47 امتیازی شد و در رده پنجم قرار دارد.

ماریتیمو با علیپور باخت

از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال، ماریتیمو میزبان فامالیسائو بود و با یک گل مغلوب شد. تک گل این بازی را بنزا در دقیقه 7 به ثمر رساند. در این دیدار علی علیپور بازیکن ایرانی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد. ماریتیمو همچنین از دقیقه 5+45 با اخراج وینک 10 نفره شد و یک نیمه را به طور کامل با یک یار کمتر بازی کرد. یاران علیپور در حال حاضر با 28 امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

برتری آاک آتن با گل انصاری فرد

از هفته بیست و چهارم رقابت های سوپرلیگ یونان، آاک آتن میزبان جیانینا بود و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی دو بازیکن ایرانی 90 دقیقه در ترکیب اصلی تیم خود حضور داشتند و انصاری فرد گل دوم تیمش را در دقیقه 88 به ثمر رساند. میلاد محمدی در این بازی نیمکت نشین بود و به میدان نرفت.آاک با این پیروزی 45 امتیازی شد و در رده سوم قرار دارد.

 

پورتو با پاس طارمی برد

تیم فوتبال پورتو در رقابت های لیگ پرتغال به مصاف موریننسی رفت و با نتیجه یک بر صفر مقابل این تیم به برتری رسید. تک گل این دیدار را اوانیلسون روی پاس مهدی طارمی به ثمر رساند. او در لحظات پایانی مسابقه تعویض شد.

 

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

دیدگاه تان را بنویسید