حامد لک احساساتی شد؛ 530 روز خداراشکر کردم!+عکس

دروازه بان پرسپولیس به بستن بازوبند کاپیتانی این تیم واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در مشهد مهمان نساجی بود و با گل های کامیابی نیا، امیری و پاکدل مقابل این تیم به پیروزی رسید.

در این دیدار حامد لک توانست بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را ببندد.

وحید امیری و کمال کامیابی نیا در این بازی تعویض شدند تا لک بتواند به این افتخار مهم برسد.

او در واکنش به این اتفاق پیام اینستاگرامی منتشر کرد و نوشت:

سال ها برای رسیدن به تیم محبوبم انتظار کشیدم و تلاش کردم و در این 530 روز هر روز خدا راشکر کردم که پیراهن مقدس پرسپولیس را پوشیدم. امروز هم یک اتفاق ویژه برای من افتاد که تا آخرین روز عمرم فراموش نخواهم کرد.

یک ثانیه یک بازی یا یک فصل تفاوتی نداد. بستن بازوبند کاپیتان تیم بزرگ پرسپولیس (حتی برای یک ثانیه)، افتخار بسیار ارزشمند و بزرگی بود که نصیبم شد. اینکه در لحظات آخر بازی با نساجی این اتفاق افتاد، غیرقابل پیش بینی  و انتظار بود و نمی دانستم ممکن است این شرایط پیش بیاید تا کسب تکلیف کنم، اما همین حالا باید از تمام پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس که یک روز کاپیتان تیم محبوبم بودند، یاد کنم و بگویم قدردان زحمات شان هستم.

از آقای یحیی مربیان تیم و هم تیمی های عزیزم به ویژه آقا سیدجلال ممنون هستم که این شرایط را در پرسپولیس به وجود آورده اند. از آقا کمال هم تشکر می کنم که اموز باعث شد حتی برای چند دقیقه این افتخار بزرگ نصیبم شود و خداراشکر این اتفاق، با برد تیم همراه شد. امیدوارم دوباره در کنار هم به قهرمانی برسیم.

کوچک و عاشق همه هواداران پرسپولیس، حامد لک

 

photo_2022-02-14_00-32-48

 

دیدگاه تان را بنویسید