صحبت‌های بازیکنان استقلال پس از صعود به یک چهارم جام حذفی

بازیکنان استقلال تهران پس از پیروزی مقابل استقلال و صعود به یک چهارم جام حذفی، در جمع خبرنگاران صحبت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال استقلال تهران با برتری یک بر صفر مقابل پیکان تهران در پایان 120 دقیقه بازی نفسگیر، راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی این فصل ایران شد.

چشمی: در هر 2 جام مدعی هستیم

روزبه چشمی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل پیکان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، در رابطه با اینکه آیا استقلال خوب بازی می‌کند یا خیر؟ اظهار کرد: تیم‌هایی که خوب بازی می کنند کجای جدول قرار دارند؟ اینکه هر بازی بخواهید موقعیت گل داشته باشید سخت است و نباید به این مسائل توجه کرد. استقلال در چند بازی موقعیت‌های بسیار زیادی داشت اما در نهایت مساوی کرد.

وی ادامه داد: مهم بردن است و زمانی که می‌بریم خیلی مهم نیست چند موقعیت گل داشته‌ایم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال در رابطه با اینکه آیا تیمش در هر دو جام، مدعی است، بیان کرد: بله و تمام تلاش خود را برای قهرمانی می کنیم.

چشمی در رابطه با گلایه فرهاد مجیدی از شرایط نامناسب استقلال، عنوان کرد: تمام صحبت‌های سرمربی را تایید می‌کنم. زمین تمرین کیفیت خوبی ندارد و یک یا دو زمین چمن خوب تمرین در تهران وجود دارد که در اختیار تیم‌های صنعتی و شهرستانی قرار گرفته است.

وی در مورد اینکه به چه علت کمتر در ترکیب اصلی تیم قرار می گیرد، گفت: من بازیکن استقلال هستم و این مسائل در حیطه مسئولیت سرمربی تیم است و باید از وی سوال کنید.

مطهری:با انرژی هواداران گل می‌زنم

ارسلان مطهری پس از گلزنی و پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار کرد: گلزنی من به دلیل لطف خدا، زحمت بچه‌ها و انرژی مثبت هواداران است.

او درباره عملکرد پیکانی‌ها گفت: آن‌ها تیم خوبی هستند. پیکان هم بازیکنان و هم مربی خوبی دارد و هر چه بازی‌ها بیشتر بگذرد، شرایط تیم‌شان نیز بهتر خواهد شد.

مرادمند: از فردای خودم خبر ندارم

محمد حسین مرادمند پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل تیم فوتبال پیکان با نتیجه یک بر صفر و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار کرد: پیکان تیم قابل احترامی است و از هر نظر امروز خوب بودند و بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و خدا را شاکر هستیم که توانستیم این مسابقه را با برتری پشت سر بگذاریم.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال استقلال و مشکلات این تیم، بیان کرد: ما یک خانواده هستیم و خیلی هم مشکل داریم و نسبت به سایر تیم‌های دیگر با مشکلات دیگری روبه‌رو هستیم و اما همگی همدل و هم قسم شده‌ایم و پشت هم هستیم و با تلاش و صبر می‌خواهیم هواداران استقلال را خوشحال کنیم.

مدافع میانی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه نباید مشکلات استقلال از حد مشخصیی فراتر برود، گفت: اگر شرایط بخواهد ادامه پیدا کند در آینده صحبت خواهیم کرد.

مرادمند در رابطه با اینکه از تاریخ یکم اسفند سرباز می‌شود یا خیر؟ توضیح داد: سرباز؟ از فردای خودم خبر ندارم که زنده هستم یا مرده!

مهدی‌پور: شاید اگر کارد به استخوان برسد حرف بزنیم

مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. پیکان تیم یکدست و خوبی است. بازیکنان از جان مایه گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند. فکر می‌کنم لیاقت بازیکنان و کادر فنی بود که در این بازی به پیروزی برسیم.

وی در مورد عملکرد تیم داوری در این بازی، گفت: دکتر اکثر صحنه‌های 50-50 را  به سود پیکان می‌زد، اما در مجموع داوری خوب بود.

مهدی‌پور در خصوص ادعای پیکانی‌ها مبنی بر اینکه او باید اخراج می‌شد، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم اینگونه باشد. یک کارت زرد گرفتم و چند خطا هم مرتکب شدم، اما فکر نمی‌کنم به گونه‌ای بودند که اخراج شوم. 

بازیکن استقلال درخصوص مشکلات این باشگاه، گفت: خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و در لیگ صدرنشین هستیم. در جام حذفی هم صعود کردیم. تمام بازیکنان برای این شرایط زحمت کشیدند و خیلی سخت این جایگاه را کسب کردیم. مشکلاتی وجود دارد که همیشه هم بوده است. چیزی را که به سختی به دست آورده‌ایم را نمی‌خواهیم با برخی مشکلات راحت از دست بدهیم. شاید زمانی کارد به استخوان برسد و در  مورد مشکلات صحبت کنیم، اما در شرایط کنونی حیف است جایگاه خوب خود را بیان برخی مشکلات از دست بدهیم.

مهدی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا آجرلو قول داده که این مشکلات را برطرف کند یا خیر، عنوان کرد: سردار بسیار زحمت می‌کشد، اما مشکلات هست و همیشه هم بوده است. در حال حاضر نمی‌خواهم زیاد موضوع را باز کرده و درمورد آن حرف بزنم، اما شاید زمانی نیاز باشد مشکلات را بازگو کنم. امیدوارم مشکلات برطرف شود، چون حیف است این موقعیت که در شرایط سخت به دست آمده از دست برود. بهترین اتفاق‌ها باید برای این تیم رخ دهد.

دانشگر: ما هم مشکلات داریم، اما اعتصاب نمی‌کنیم

محمد دانشگر پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان در یک هشتم نهایی جام حذفی در مورد اینکه بازوبند کاپیتانی را در این بازی بسته بود، اظهار داشت: ووریا، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی نبودند و این مسئولیت به گردن من بود. 

وی در مورد اینکه در جریان بازی ضربه شدیدی از سوی مدافع پیکان به صورت او برخورد کرد، گفت: خدا را شکر چیزی نبود و توانستم به بازی ادامه بدهم. 

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط بازی عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود. پیکان تیم جوان و خیلی خوبی است. آنها خیلی هماهنگ و تاکتیکی بازی کردند به آنها خسته نباشید می‌گویم. ما 3-4 روز قبل بازی داشتیم. خیلی خسته بودیم. بازی سنگینی با هوادار داشتیم. خدا را شکر توانستیم بازی امروز را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

دانشگر در مورد اینکه خط دفاعی این تیم عملکرد خوبی داشته و گل زدن به آن خیلی سخت است، اظهار داشت: ما کمی از نظر ذهنی مشکل داریم ولی  امسال مثل سال‌های قبل بی‌تجربه بازی درنمی‌آوریم که به خاطر مشکلات باشگاهی، مالی، زمین و ... دست به کارهای سال‌های گذشته بزنیم. اصلاً این کار را انجام نمی‌دهیم. تمرکزمان کلاً روی بازی‌ها است ولی اینطور نیست که مشکل نداشته باشیم.

وی افزود: می‌خواهیم امسال هر طور که شده به موفقیت برسیم و دل هواداران را شاد کنیم. اگر سکوت کردیم یا اعتصاب نمی‌کنیم به این معنی نیست که مشکل نداشته باشیم. ما یک مجموعه هستیم و همه باید به هم کمک کنیم. ان‌شاءالله مشکلات ما هم برطرف شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه هواداران استقلال انتظار دارند این تیم در پایان فصل به قهرمانی برسد، گفت: مسیر خیلی سختی است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدمان به خداست. 

دانشگر در مورد اینکه صحبت از مشکلات مالی می‌کند اما بازیکنان استقلال دیروز و امروز پول گرفته‌اند، عنوان کرد: بحث من در مورد دیروز و امروز نیست. ما مشکلاتی از فصل‌های قبل داریم ولی اصلاً روی ما تأثیر نمی‌گذارد که بخواهد چیزی بین ما و باشگاه به وجود بیاید. همه با هم هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به موفقیت برسیم.

وی در خصوص اینکه چند درصد دریافتی داشته‌اند، گفت: نمی‌توانم بگویم. 

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه در اکران فیلم «بیرو» حضور داشته و شایعاتی مبنی براینکه فرهاد مجیدی با او و یزدانی به خاطر اینکه ماسک نداشتند برخورد کرده است، اظهار داشت: بله، متأسفانه کار اشتباهی کردیم و عذرخواهی هم کردیم.

دیدگاه تان را بنویسید