جی پلاس،

حواشی دیدار ایران و امارات در انتخابی جام جهانی 2022 قطر| جنجال به خاطر یک استقلالی/ عزت اللهی و محرمی غایب دیدار با کره جنوبی+عکس

تیم های ملی ایران و امارات از ساعت 18 سه شنبه در وزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تک گل طارمی به سود ایران به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم های ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت 18 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و شاگردان اسکوچیچ با گل مهدی طارمی به پیروزی رسیدند.

حواشی این مسابقه را در ادامه می خوانید

*صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی تیم ملی کشورمان واکنش نشان داد و نوشت: گل مهدی طارمی در نیمه اول برای دبل شدن امارات مقابل ایران کافی بود.

*در هنگام تعویض صالح حردانی به جای سامان قدوس، بازیکن فولاد زودتر از خروج قدوس، وارد زمین شد که این حرکت برخلاف مقررات بود و در نهایت حردانی باز هم به کنار زمین آمد تا ابتدا قدوس از زمین خارج شود. مدافع تیم ملی اخراج صادق محرمی از زمین را به اشتباه به نشانه تعویض او از سمت دیگر زمین تلقی کرده بود.

*در دقیقه ۶۰، روی ارسال توپ به روی دروازه ایران، کنعانی زادگان و نورافکن جا ماندند که اسکوچیچ به شدت عصبانی شد و بر سر بازیکنانش فریاد کشید.

*در خطای جهانبخش روی هافبک امارات، داور به کاپیتان ایران کارت زرد نشان داد. در همین صحنه بازیکن اماراتی با جهانبخش درگیر شد که داور به بازیکن حریف هم کارت زرد نشان داد.

*خودخواهی علی قلی‌زاده روی موقعیت‌های پایانی بازی و پاس ندادن و به مهدی طارمی، با تعجب مهاجم تیم ملی همراه بود و او چشمان خود را به اسکوچیچ دوخته بود که نظاره‌گر این تصمیم بود.

 

*صادق محرمی که در نیمه اول دیدار مقابل امارات با دریافت کارت زرد ، جدال بعدی تیم ملی برابر کره جنوبی را از دست داد؛ در نیمه دوم با یک خطای بی مورد وسط زمین کارت زرد دوم را هم گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد. با این اخراج صالح حردانی به جای سامان قدوس به زمین آمد. در دقیقه ۲۴ بازی نیز سعید عزت اللهی با دریافت کارت زد از این بازی که فروردین ۱۴۰۱ در کره برگزار می شود محروم شد.

* مسئولان خدماتی ورزشگاه آزادی، چمن ورزشگاه را آب‌پاشی کردند.

*احمدرضا عابدزاده،رحمان رضایی و علیرضا امامی فر با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

*طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا خبرنگاران حق عکسبرداری و فیلمبرداری از اتفاقات مسابقه را ندارند.

*روی سکوهای ورزشگاه آزادی پیراهن بزرگ تیم ملی قرار گرفته است.

*سیاوش یزدانی مدافع وسط استقلال امروز هم به ترکیب تیم ملی راه پیدا نکرد.عارف آقاسی که پست او هم مدافع وسط است در این بازی روی نیمکت نشسته است،این اتفاق در حالی رخ می دهد که امید نورافکن در نقش مدافع مرکزی برای تیم ملی به میدان می رود.

* حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون و علیرضا امامی‌فر رئیس مرکز ملی فوتبال هم در ورزشگاه آزادی حاضر شدند. احمدرضا عابدزاده نیز همانند دیدار با عراق، به ورزشگاه آزادی آمد تا عملکرد شاگردان دراگان اسکوچیچ،‌ از جمله امیر عابدزاده را از نزدیک تماشا کند.

* نبود دروازه زاپاس، یکی از ایراداتی بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به شرایط حرفه‌ای‌سازی فوتبال ایران گرفت. به همین خاطر یک دروازه مجزا در ورزشگاه آزادی قرار داده‌اند.

* داوران عمانی دیدار امروز ایران و امارات از قسمت‌های مخلتف زمین ورزشگاه آزادی بازدید کردند و در ادامه احمد الکاف، داور این بازی همراه با کمک‌های خود عکس یادگاری گرفتند.

* سی می چیاد عضو مالزیایی کمیته مسابقات و توسعه AFC که در هفته جاری برای ناظران فوتبال کشورمان کلاس برگزار کرده بود، در ورزشگاه حاضر شد و به همراه عوامل اجرایی بازی، از بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی بازدید کرد.

 

* با توجه به تشدید شیوع ویروس اُمیکرون، این بازی بدون حضور هواداران برگزار می‌شود.

* فدراسیون فوتبال به خاطر صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی قطر، بنری مقابل درهای ورزشگاه نصب کرده و صعود ملی‌پوشان به جام جهانی را تبریک گفته است.

 

ترکیب امارات: علی خصیف، بندر الاحبابی، محمد العطاس، ولید عباس، محمود خمیس، ماجد حسن، عبدالله رمضان، علی صالح، طحنون الزعابی، کایو کاندو و خلیل الحمادی

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، وحید امیری، علی قلی‌زاده، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی

IMG_20220201_163818_035

photo_2022-02-01_14-24-31
پوستر فدراسیون فوتبال امارات برای دیدار مقابل ایران
photo_2022-02-01_12-48-24
پوستر رسمی فدراسیون فوتبال برای بازی ایران و امارات

دیدگاه تان را بنویسید