آغاز شبانه بلیت فروشی بازی ایران و عراق با اتفاقی عجیب! + لینک خرید

بلیت فروشی بازی ایران و عراق بالاخره از بامداد پنج شنبه شد اما علاقمندان با صفحه ای رو به رو شدند که عملا خرید بلیت غیرممکن بود!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۷ بهمن در رقابت های انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق می رود.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، هواداران می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال بلیت خود را تهیه کنند. بلیت فروشی صرفا به صورت آنلاین انجام می‌شود و امکان تهیه بلیت به صورت حضوری وجود ندارد. هواداران باید کارت ملی خود را در زمان مراجعه به ورزشگاه به همراه داشته باشند.

 

لینک خرید بلیت بازی ایران و عراق (اینجا)

 

به گزارش جی پلاس، بلیت فروشی بازی ایران و عراق در حالی آغاز شد که کمتر از ۲۴ ساعت تا آغاز بازی مانده و در نیمه شب فدراسیون تصمیم به بلیت فروشی گرفت. 

تنها دقایقی بعد از آغاز بلیت فروشی که فقط روی سایت فدراسیون و نه در کانال رسمی آن اعلام شد، علاقمندان برای خرید با مشکل رو به رو شدند تا عده ای تصور کنند این بلیت فروشی سرکاری است! 

سامانه خریدبلیت پیش از این مختل بود؛در حالی که فدراسیون اعلام کرد به دنبال یک بلیت فروشی استاندارد است!

نکته دیگر هم اینکه در ساعات آغازین روز پنج شنبه چندنفر از آغاز بلیت فروشی باخبر هستند که این چنین اختلال عجیب و غریبی در سایت پیش آمده است؟!

 

IMG_20220127_002908_732

دیدگاه تان را بنویسید