سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در پیامی به تیم ملی فوتبال کشورمان نوشت: فارغ از نتیجه، که انشالله پیروز میدان خواهید بود، حضورتان مایه افتخار کشوراست و یک بازی جوانمردانه و به یاد ماندنی، شادی را برای مردم عزیزمان به ارمغان می آورد. دعای خیر اینجانب و مردم، همراه شماست. سلامت، عزت و سربلندی شما را از خدای منان مسئلت دارم.

به گزارش جماران؛ در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری آمده است: «فرزندان برومندم؛ مایل بودم در جمع شما حضور پیدا کنم و از نزدیک و بی واسطه، با شما به گفتگو بنشینم و خدا قوت بگویم اما به دلیل پروتکل های قرنطینه ای کرونا و شرایط پیش روی شما، این امر محقق نشد.

عرصه فوتبال تنها مجال رقابت جسمانی و یا آمادگی فنی نیست. آنچه من از رفتار شما در مسابقات گذشته تان دیده ام، تبلور اخلاق و جوانمردی شما عزیزان بوده است. از اینکه کشور عزیزمان را در عرصه های جهانی و بین‌المللی نمایندگی می کنید خرسندم و به شما می بالم.

فارغ از نتیجه، که انشالله پیروز میدان خواهید بود، حضورتان مایه افتخار کشوراست و یک بازی جوانمردانه و به یاد ماندنی، شادی را برای مردم عزیزمان به ارمغان می آورد. دعای خیر اینجانب و مردم، همراه شماست. سلامت، عزت و سربلندی شما را از خدای منان مسئلت دارم.

خدا یار و دست حق به همراهتان.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.