شنای وحید امیری خلاف جهت آب!

بازیکن تاثیرگذار تیم ملی برخلاف باور عموم معتقد است تیم ملی کار راحتی برای صعود به جام جهانی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در شرایطی که شرایط جدول گروه A مقدماتی جام جهانی این گونه نشان می دهد که کار صعود ایران به مرحله نهایی این رقابتها تقریبا مسجل شده، ستاره سرخپوش تیم ملی اعتقاد دیگری دارد.

ایران با یک پیروزی از 4 دیدار آتی مقابل عراق، امارات، کره جنوبی یا لبنان صعودش به جام جهانی 2022 قطر را قطعی می کند و حتی در شرایطی (رقم خوردن نتایج دلخواه ایران در سایر بازی ها)حتی با یک تساوی هم راهی دوحه می شود به عبارت دیگر از نظر احتمالات ریاضی (بدون در نظر گرفتن قدرت تیم ها) احتمال عدم صعود ایران به جام جهانی چیزی بین 1 تا 2 درصد است، اما با این حال امیری همچنان ترجیح می دهد در این باره محتاطانه اظهارنظر کند.

هافبک تیم ملی درباره این موضوع گفت: از لحاظ نتیجه گیری، تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد و نتایج فوق‌العاده ای گرفته است. اما دلیل نمی‌شود که در ادامه راه حریفان را دست کم بگیریم و باید با تمام قدرت به مصاف آن ها برویم تا صعودمان را در بهمن ماه قطعی کنیم.

امیری ادامه داد: بازی های بهمن ماه مقابل عراق و امارات، بازی‌های ساده‌ای نیستند. خیلی از هواداران عزیز تیم ملی فکر می‌کنند که بازی‌های راحتی در پیش داریم، اما هر زمانی مقابل این دو تیم به میدان رفتیم، آن‌ها با تمام قوا و برای متوقف کردن ایران به میدان آمدند. می‌دانیم که کار ساده ای پیش رو نخواهیم داشت و با تمام توان به میدان خواهیم رفت. امیدوارم با یاری خدا و دعا مردم فوتبال‌دوست ایران در این بازی‌ها هم موفق شویم.

امیری ضمن درخواست از مسئولان برای حمایت همگانی از تیم ملی تاکید کرد: هر زمانی تیم ملی راحت به جام جهانی صعود می‌کند، خیلی‌ها فکر می‌کنند کار ساده‌ای بوده و همین طرز تفکر باعث می‌شود که حمایت‌ها از تیم ملی کم شود.

دیدگاه تان را بنویسید