وحید امیری؛ ستاره ای که هست و نیست

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس که به همراه کاروان قرمزها به دوحه قطر سفر کرده در حالی که در اوج آمادگی به سر می برد اما به دلیل محرومیت نمی تواند قرمزها را در فینال همراهی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ وحید امیری که هر وقت در ترکیب قرمزها حضور داشته تاثیرگذاری خود را در زمین مسابقه به نمایش گذاشته به دلیل دو کارته شدن در بازی مقابل النصر عربستان نمی تواند شاگردان یحیی گل محمدی را در فینال روز 29 آذر همراهی کند. امیری که همواره یکی از بازیکنان با انگیزه پرسپولیس بوده و از ارکان موفقیت این باشگاه در نتایج به دست آمده تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود به همراه کاروان پرسپولیس در دوحه حضور دارد و در تمرینات این تیم مانند سایر بازیکنان شرکت می کند.

 

فوتبالی نوشت: وحید امیری طی یک ماه گذشته به آماده ترین بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تبدیل شده و شرایط بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. او به تنهایی ستاره تمرینات بوده و از این رو، یحیی گل محمدی و سایر اعضای کادر فنی حسرت عدم حضورش در بازی مقابل اولسان هیوندای را می‌کشند.

اگر امیری می‌توانست برای پرسپولیس بازی کند، بدون تردید این تیم شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در آسیا را به دست می‌آورد، باشگاه پرسپولیس در دو مرحله طی درخواست از کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته مسابقات خواستار بخشش وحید امیری به دلیل نوع خطای انجام شده در بازی مقابل النصر شد اما هر دو بار با مخالفت ای اف سی مواجه شدند.

شرایط برای پرسپولیس بدون وحید امیری قطعا سخت خواهد بود، بازیکنی که یحیی خیلی دوست داشت از او در ترکیب این تیم برابر اولسان استفاده کند اما محرومیت اجازه حضور او را نمی دهد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید