چرا می گویند رقبای تیم ملی ضعیف بودند؟/ محرمی: کار ما را کوچک جلوه ندهید

صادق محرمی از اینکه گفته می شود رقبای تیم ملی در انتخاب جام جهانی ضعیف تر از گذشته بودند، گلایه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ صادق محرمی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران نسبت به اظهارات برخی کارشناسان و اهالی فوتبال درباره پیروزی های تیم ملی مقابل تیم های ملی عراق، امارات و سوریه واکنش نشان داد و گفت نباید این موفقیت ها کوچک جلوه داده شود.

محرمی افزود: همگی باید باز هم دست به دست یکدیگر بدهیم و برای موفقیت تیم ملی و خوشحالی مردم تلاش کنیم. به نظرم چند بازی آینده اصلا نمی‌تواند بازی آسانی باشد. عراق سرمربی خود را تغییر داده است. باخت در چند بازی قبلی نباید باعث دست کم گرفتن آنها شود. به هرحال امیدوارم همین روندی که تیم ملی تا به اینجای کار داشته ادامه پیدا کند و با سربلندی به جام جهانی صعود کنیم.

وی در پایان با تاکید گفت: خواهش من از همه رسانه‌‌ها، کارشناسان و دست اندرکاران در هر بخشی این است حالا که یک صعود آسان در پیش داریم، تا این حد کار تیم ملی را کوچک جلوه ندهند. امیدوارم از هر لحاظ خیلی بیشتر به این تیم رسیدگی شود و در نهایت آرزوی موفقیت تیم ملی کشورم را دارم.

محرمی درباره شرایط و میزان آمادگی خود در باشگاه لوکوموتیو زاگرب کرواسی گفت: از هفته گذشته در اردوی آماده‌سازی نیم فصل در کمپ تمرینی حضور داریم. یک بازی تمرینی انجام دادیم و دو بازی دیگر هم در برنامه داریم. خوشبختانه همه چیز تا الان خوب بوده و شرایط خوبی داشتم و امیدوارم این چند روز باقیمانده را هم بدون مصدومیت و با سلامت به اتمام برسانم و به اردوی تیم ملی ملحق شوم.

مدافع ایرانی لوکوموتیو درباره شرایط تیم ملی گفت: بابت نتایج کسب شده از ته دل خوشحالم. البته یک سری مشکلات هم وجود دارد و فکر می‌کنم با نتایجی که تیم ملی تا الان گرفته، باید امکانات بیشتری برای تیم ملی فراهم شود. تیمی که در این حد برای مردم اهمیت دارد و با برد و باخت آن به شدت تحت تاثیر قرار می گیرند، قطعا لیاقتش بیش از این است.

محرمی درباره بازی‌های پیش ‌روی تیم ملی اظهارکرد: دو بازی مهم مقابل عراق و امارات داریم. به نظرم شرایط، کمی از تب و تاب جام جهانی دور شده است، چراکه همه فکر می‌کنیم دیگر به جام جهانی صعود کردیم و شاید تا کار سخت نشود، دوباره فوتبال جذاب نباشد! به نظرم الان در این شرایط هستیم. به یاد ندارم تیم ملی در هیچ دوره‌ای تا این حد راحت و بدون دردسر به جام جهانی صعود کرده باشد و خدا را شکر در این دوره پس از مشکلاتی که در شروع وجود داشت و شانس بسیار کمی برای صعود داشتیم، با تدابیر کادر فنی و درایت بازیکنان و مجموعه تیم ملی در شرایط خیلی خوبی قرار گرفتیم. اما نباید تیم رها شود و فکر کنیم که صعود قطعی شده است. روی صحبت من با همه بخش ها شامل رسانه‌ها، مسئولان، کارشناسان و مردم است. این تیم باید حمایت شود و مجموعه تیم ملی و نه فقط بازیکنان، باید همه دلگرمی داشته باشند. برای نتیجه‌گیری تنها بازیکنان کافی نیستند و همه مجموعه تیمی باعث نتیجه گیری هستند.

ملی‌پوش ایرانی شاغل در لیگ کرواسی با گلایه از برخی صحبت‌های مطرح شده درباره تیم ملی تصریح کرد: بعضا برخی کارشناسان می‌گویند تیم ملی به گروهی آسانی برخورد یا تیم های مقابل کمی ضعیف هستند و.... شنیدن این حرف‌ها برای ما ناراحت کننده است. تیم ملی همیشه در مسابقات مقدماتی جام جهانی با تیم‌های مشابه بازی کرده است. در ادوار قبلی تیم‌های حریف از قاره دیگری که نیامده بودند یا سطح متفاوتی نداشتند. تیم ملی این دوره موفق به کسب نتایج بسیار خوبی شده و امتیازات زیادی تا به اینجای کار جمع کردیم، اما نباید باعث سهل انگاری و دست کم گرفتن چند بازی باقیمانده شود.

دیدگاه تان را بنویسید